Tämä on keskustelu xboxille home palvelu, Konsolisota alueella, joka on osa-alue Yhteiset alueella: tuommoseen törmäsin Sonyn PlayStation 3:n yhteisöpalvelu Home ei välttämättä jää ainoaksi laatuaan. Myös Microsoft on pudotellut vihjeitä samankaltaisesta palvelusta. Microsoftin ...
tuommoseen törmäsin |
Mahtipontista puhetta |
IzeroDignityI Do it like Pelimiehet tekis!
|
Parasta PC-versioissa on tietysti pelata hiirellä ja näppäimistöllä, jolloin tähtääminen sujuu realistisella nopeudella ja tarkkuudella ja liikkuminen on luontevaa, ei kulmikasta.
En olisi voinut sanoa itse yhtään paremmin...
|
Hassua vaan ei yllättävää, jos XO saisi oman "habbo-palvelunsa"... Sellainen määrä lokaa mitä Sony on saanut niskaansa "habbohotellistaan" kaikilta "microsoftmielisiltä", niin olisi aika kova paikka nielläkin se loka omasta kurkusta alas... |
Nyt: PS3 ja Blu-ray-elokuvat
Kutaragi: "Konsolin pahin vihollinen ei ole toinen konsoli, vaan tyttöystävä." // Baron: "Jos haluatte pysyä pelaajina, niin älkää menkö naimisiin ja hankkiko lapsia"
|
|
Malc: "yeah,. this biker dude is twisted as hell, man. by the way, how many guys you killed, son?" Johnny: "you mean like, like this year or in my whole career?"
Malc: "aight just this year, man, we ain't got time for all that shit" Johnny: "it's been a good year, ya know?"
|
|
Nyt pelaa: Mitä milloinkin
|
Parasta PC-versioissa on tietysti pelata hiirellä ja näppäimistöllä, jolloin tähtääminen sujuu realistisella nopeudella ja tarkkuudella ja liikkuminen on luontevaa, ei kulmikasta.
|
Malc: "yeah,. this biker dude is twisted as hell, man. by the way, how many guys you killed, son?" Johnny: "you mean like, like this year or in my whole career?"
Malc: "aight just this year, man, we ain't got time for all that shit" Johnny: "it's been a good year, ya know?"
|
|