Tämä on keskustelu halo 3 ps3:lle, Konsolisota alueella, joka on osa-alue Yhteiset alueella: Moikka ajattelin ihan kysyä että tuleeko ps3 :lle mitään halo 3 tyylistä peliä tai itse halo 3:sta jossain vaiheessa? Olisi ...
Moikka ajattelin ihan kysyä että tuleeko ps3:lle mitään halo 3 tyylistä peliä tai itse halo 3:sta jossain vaiheessa? Olisi kiva saada se peli joka tapauksessa kun olen enemmän miettinyt että ostan joskus ps3:n mielummin kun xbox 360 vaikka ps3 onkin vielä aika paljon kalliimpi vielä... Kummalle teidän mielestä tulee parempia pelejä? kertokaa mielipiteenne... Hyviältä peleiltä mielestäni ps3:lla vaikuttaa ainakin motorstorm ja skate, stuntman ingonition, gt 5 ja colim mcrae dirt ja sitten nhl 08 ja muut urheilupelit.... Mutta xboxille tiedän vaan joka on omasta mielestä hyvä niin halo 3 ja jostain urheilupelejä ... onko xbox 360 tulossa jotain hyvää räiskintä tai autopeliä? |
PS3 osta pois, et pety, (vielä |
Hei. Halo 3 ei tule Playstation kolmoselle koskaan. |
kiitos nopeasta vastauksesta |
No heitetään nyt tod. näk. trollille vettä myllyyn. Jos noilla kriteereillä haet konsolia, niin XO on kyllä parempi valinta. Jos siis ajattelee vaan pelien kannalta. No GT5 ja Motorstormia ei tulla näkemään, mutta boksilla on tarjota esim. Forzaa ja GOWia. |
|
Parasta PC-versioissa on tietysti pelata hiirellä ja näppäimistöllä, jolloin tähtääminen sujuu realistisella nopeudella ja tarkkuudella ja liikkuminen on luontevaa, ei kulmikasta.
En olisi voinut sanoa itse yhtään paremmin...
|
|
|
|
Parasta PC-versioissa on tietysti pelata hiirellä ja näppäimistöllä, jolloin tähtääminen sujuu realistisella nopeudella ja tarkkuudella ja liikkuminen on luontevaa, ei kulmikasta.
Here we go again |
Laitetaan nyt tänne, vaikka kohtahan tää kelpaisi jo sotatantereelle. |
"Facts all come with points of view" -Talking Heads- | "Don't believe the hype!" -Harry Allen, Hip-Hop Activist & Media Assassin-
PS3 & PS2 & PSP & X360 & GC | Pelien ikärajoista
|
|
Malc: "yeah,. this biker dude is twisted as hell, man. by the way, how many guys you killed, son?" Johnny: "you mean like, like this year or in my whole career?"
Malc: "aight just this year, man, we ain't got time for all that shit" Johnny: "it's been a good year, ya know?"
|
"Facts all come with points of view" -Talking Heads- | "Don't believe the hype!" -Harry Allen, Hip-Hop Activist & Media Assassin-
PS3 & PS2 & PSP & X360 & GC | Pelien ikärajoista
|
Malc: "yeah,. this biker dude is twisted as hell, man. by the way, how many guys you killed, son?" Johnny: "you mean like, like this year or in my whole career?"
Malc: "aight just this year, man, we ain't got time for all that shit" Johnny: "it's been a good year, ya know?"
|
|
|
|
Multiplatform-pelien uusi alue KonsoliFINissä (Beta)
Ilmianna asiaton, sääntöjen vastainen tai muuten vain erikoinen uutiskommentti täällä.