Tämä on keskustelu Onko PS3:lla yhtään peliä jonka vuoksi konsoli kannattaisi hankkia?, Konsolisota alueella, joka on osa-alue Yhteiset alueella: Mitä oon seurannu juttelua, arvosteluja ja kaverilla testannu, niin kaikki PS3 :n suuresti hypetetyt pelit on osottautunu aika heikoiksi tai ...
Mitä oon seurannu juttelua, arvosteluja ja kaverilla testannu, niin kaikki PS3:n suuresti hypetetyt pelit on osottautunu aika heikoiksi tai vaan "ihan jees" peleiksi. Näihin heikkoihin lukisin mm. Pes 2008 ja "ihan jees" vaikka Assasins Creed. |
<CDHP> Chicks Dig Heihachi Players
Ekana nyt tulee mieleen kaksi juuri ilmestynyttä parhautta, Call of Duty 4 ja Ratchet & Clank: Tools of destruction. |
plääh
Omakohtaiset kokemukset kertovat että |
dual 1080p@120fps
|
Muutama peli tulee ainakin itselleni mieleen: |
|
|
Multiplatform-pelien uusi alue KonsoliFINissä (Beta)
Ilmianna asiaton, sääntöjen vastainen tai muuten vain erikoinen uutiskommentti täällä.
|
For The Heart I Once Had
|
|
|
|
For The Heart I Once Had
Kyllähän PS3 tulee monia hyviä pelejä. Varsinkin tässä marras-joulukuussa + sitten viellä jotain pelejä tulevaisuudessa. |
|
Miksi tällaisia kyselyitä edes tehdään? Taidankin olla eka trolli, ovatko xbotit viisastuneet? Jos piti PS2sen peleistä enemmän kuin xboxin tai NGCn, eikä pelimaku ole muuttunut niin PS3 kaupasta kotiin, varsinkin kun XO:lle tulevat yksinoikeus pelit tuntuu niin kovin kääntyvän PC:llekin... Siis jos näin vertaillaan yksinoikeuspelejä niin MGS4seen tai FFXIII:ista ei ole XO:lla mitään millä vastata, vaikka niin kovin yrittää saada vanhat Sony-pojat puolelleen. Tosin on se pelivalikoima vieläkin uskollinen edelliselle eikä siitä juuri poikkea, paitsi että laatua on jo nyt enemmän kuin edellisellä lootalla, tämä on siis hyvä asia sillä ei käännetty selkää suoraan edellisen laatikon ostaneille vaan laajennetaan pelivalikoimaa entisestään, kuitenkin tinkimättä vanhasta tyylistä. |
Parasta PC-versioissa on tietysti pelata hiirellä ja näppäimistöllä, jolloin tähtääminen sujuu realistisella nopeudella ja tarkkuudella ja liikkuminen on luontevaa, ei kulmikasta.
En olisi voinut sanoa itse yhtään paremmin...
|
Jo julkaistut pelin: motorstorm, resistance, eye of judgment, heavenly sword... Ratchet & clank |
Mutta monet "must pelit" saa jo kilpailevalle konsolille. Ja viellä halvemmaksi tulee. Näitä on only in PS3 pelejä on viellä melko vähän, niin itse en ainakaan tuhlaisi 500 koneeseen. Ainoa syy ehkä olisi warhawk, mutta saa nyt nähdä. |
N64 | GBC | GBA | GC | NDS | PS2 | PSP | PC | XBOX 360 | Wii |
Gamertag: TaiZuuni
|
Ihmettelyn alla PS2: - PS3: Gran Turismo 5: Prologue, Motorstorm XO: -
Wii/GC: - DS: Mario & Luigi: Partners In Time PSP: God of War: Chains of Olympus
|
Parasta PC-versioissa on tietysti pelata hiirellä ja näppäimistöllä, jolloin tähtääminen sujuu realistisella nopeudella ja tarkkuudella ja liikkuminen on luontevaa, ei kulmikasta.
En olisi voinut sanoa itse yhtään paremmin...