Tämä on keskustelu Xbox 360 vs PlayStation 3 -yksinoikeudet, Konsolisota alueella, joka on osa-alue Yhteiset alueella: Viestin lähetti alunperin Saeron Itse ostin PS3 :sen ihan sen takia että sille tulee parempeja pelejä, paitsi XO:lle tulee muutama ...
Kyllä se tuon FFXIII kohdalla raha vie boxin suuntaan kans. Enempi myyntejä tulee kun on molempien alustojen pelaajakunta hyödynnettävänä. |
Saa lisätä: PSN: J-matti // Gamertag: failmatti
Pelkillä PS3-myynneillä ei uusin Final Fantasy paljoa juhlisi. Tarvitaan paljon isompaa laitekantaa ja tässä tapauksessa Xbox on luonnollinen valinta. |
[ The Lord is my shepherd | I shall not want. | He makes me lie down in green pastures | he leads me beside still waters. |
He restores my soul | he leads me in the paths of righteousness for His name's sake. ]
pelkät tulevat japanin miljoonamyynnit on pelille kuin pelille hyvä tulos mutta ymmärrän pointtisi, on varmaan kehitykseen jokunen jeni myös uponnut. |
It can't rain all the time | http://www.myspace.com/nikkisebastianband - sooloprojekti by minä.
Un roi d'un jour, un petit moment de bonheur, et demain, je serais triste à nouveaux...
Itse valitsin PS3 Blurayn takia, mutta kyllä yksinoikeudetkin siihen vaikuttivat. Tässä lista yksinoikeuksista, jotka kiinnostavat minua: |
PS3: |
Last edited by TT-2k; 28.12.2009 at 13:19. Syy: Lainausta siivottu
PS3 Pelini: GTA IV, inFAMOUS, Unreal Tournament 3, Assassin's Creed 2, GTA:EfLC, Red Dead Redemption, UFC 2009 Undisputed | Xbox 360 pelit: Alan Wake, Gears of War 1-2, Dead Rising, Batman: Arkham Asylum, Halo: Reach, Mass Effect
Totta... Mutta Nessin MG oli surkea porttaus mitä muutettiin ilman Kojiman lupaa. Snake Revenge oli taas Ultra Gamessin tekemä jossa ei ollut Kojima mukana. Euruuppalaisille ja Jenkeille ensimmäinen kunnon Metal Gear oli plegen MGS. Ja pilkkua viilaten MGS(ps1) on pelisarjan ensimmäinen peli |
Juuri näin, tätä tarkoitan. |
[ The Lord is my shepherd | I shall not want. | He makes me lie down in green pastures | he leads me beside still waters. |
He restores my soul | he leads me in the paths of righteousness for His name's sake. ]
No aika raflaavaa tekstiä. |
Eiköhän se ole muistin määrä, joka sanoo, ettei siinä potkua ole sen edemmäksi. |
Nyt pelaa: Mitä milloinkin
"Kunnollisella Metal Gearilla" tarkoitin että peli on sellainen kun sen kuuluu olla. Ei Nessin porttaus missä alku ja loppu on muutettu tai snake revenge jossa ei ole idean isä mukana |
Connected Consoles-konsolisivusto on kerännyt listan kaikkien aikojen PlayStation 3-yksinoikeuksista, boksin vastaava ilmestyy tammikuussa. |
Motorstormin oli voinut korvata vaikka MS: PRllä, tai R&C: ACITilla esim. |
You understand nothing... a meanigless effort. One who knows nothing, can`t understand nothing.
Itsellä kallistuu Microsoftin leirin puolelle tässä sukupolvessa, vaikka molemmat ovatkin mainioita konsoleita. Päällimmäisinä syinä omaan valintaan ovat Xbox Liven paremmuus (maksullisuus ei paljoa paina kun ei ole tupakan ja alkoholin tyylisiä paheita) ja parempi pelien ja sisällön tarjonta Livessä, multiplattarit näyttävät paremmalta (muutamaa poikkeusta lukuun ottamatta) ja yksinoikeuspelit (kyllä, lasken mukaan myös pelit, jotka ilmestyvät sekä PC:lle että 360:lle, mutta pohjimmiltahan tässä on kysymys juuri siitä, että ilmestyykö se PS3:lla ja 360:lla vai ainoastaan toiselle). |
Kyllä boxille tulee enemmän minua kiinnostavia yksinoikeuksia. |
Metro 2033 on muuten aivan erinomainen peli ja jälkikäteen kyllä harmittaisi, jos en olisi päässyt tätä konsolillani pelaamaan. Että ainakin allekirjoittaneella tämä menee suoraan "Miksi omistaa Xbox 360"-listaan. |
Minä omistan siis molemmat konsolit, mutta Ps3:n yksinoikeuspelit ovat mielestäni lähes poikkeuksetta laadukkaampia kuin XO:n, jonka ainoat todella hyvät yksinoikeudet ovat: |