Tämä on keskustelu DS vai PSP, Konsolisota alueella, joka on osa-alue Yhteiset alueella: PSP on parempi olen aika paljon pelannut ds mutta sen pelit ei oikeen iske muhun ja vaikka ds on paljon ...
PSP on parempi olen aika paljon pelannut ds mutta sen pelit ei oikeen iske muhun ja vaikka ds on paljon hyviä 2d pelejä niin ei niitä puutu psp. |
|
[ The Lord is my shepherd | I shall not want. | He makes me lie down in green pastures | he leads me beside still waters. |
He restores my soul | he leads me in the paths of righteousness for His name's sake. ]
Höh, ei kumpaakaan tietenkään, vaan |
Pommi Kone #73 Organic butchers (LT) & Karhut (Mur)
Vastaan vain tähän. Se on juuri yhtä rasittavaa. Ottaa aika hemmetin raskaasti päähän jos pitää kokoajan ruutua kynällä tökkiä. Joissakin peleissä tosin voi valita perinteisetkin kontrollit. |
Juu kiitokset. Tuollainen mielikuva itsellänikin on. On tuolla Wii myös ja alun innostuksen ja jonkinmoisen peliläjän testailun jälkeen en moiseen ole koskenut, vaan vein lastenhuoneeseen. Eipä sillä muut enää täällä pelaa kuin 5v tyttönen. Jos pelitarjonta on samaa linjaa kuin Wii/Wiistore niin ei tosiaan jaksa paria retroilua enempää kiinnostaa.. siksipä olenkin tuota PSP:tä ajatellut käsikonsolivalinnakseni.. tietäisi vain että haluanko edes ihan oikeasti käsikonsolia. |
Onhan PSP:ssä tavallaan yksi "tatti" (tai analoginen sauva, vai miksi sitä sanotaan). |
PS3, Xbox 360, Wii - PS Vita, PSP 2000, DSi - MacBook, iPhone 4S - Sony 52" LX900 3D http://ps3.ign.com/articles/106/1065653p1.html
"Video games are bad for you? That's what they said about rock and roll." -Shigeru Miyamoto
No, josko vaikkapa paikallisessa pelikaupassa pääsisin tuota hiukan kokeilemaan niin voisi lopettaa sitten arvuuttelun ja voisi muodostaa jonkun sorttista kokemuspohjaista mielipidettäkin.. |
Jos kotoa löytyy konsolit, etkä matkustele paljon junalla/lentokoneella niin näiden käsivehkeiden käyttöaste voi olla aika hiljaista alun jälkeen. Autossa pelaaminen ei ole niin mukavaa kuin se kuulostaa, ja jos saa valita niin mieluummin sitä ajaa autoa kuin istuu vieressä. |
[ The Lord is my shepherd | I shall not want. | He makes me lie down in green pastures | he leads me beside still waters. |
He restores my soul | he leads me in the paths of righteousness for His name's sake. ]
Minun valintani oli DSi XL. Syynä oli se, että omistan jo xbox360:n ja PSP:n pelit ovat liian samanlaisia kuin boksilla. Ei huvittanut käsikonsolilla pelata sitä samaa räiskintää mitä on muillekin konsoleille saatavissa. Kosketusnäyttö&kynä-yhdistelmä toi minulle uusia elämyksiä, erittäin kätevä ja toimiva se on. Pelaamiseen tulikin tätä myötä jotain todellista uutuutta, ei pelkästää ristiohjaimen painalluksia. Myös mikrofonin hyödyntäminen toimii, esimerkiksi Spirit Tracksissa mikkiin puhalletaan ja kynällä ohjataan samanaikaisesti kun soitetaan pan-huilua. |