Tämä on keskustelu uuden konsolin valinta ihan kylmästi rpg:itten mukaan, Konsolisota alueella, joka on osa-alue Yhteiset alueella: Jep, eli wii tuli julkaisussa hankittua kun jostain syystä ajattelin, että sillä tulee olemaan ne "the" rpg :t. Mutta nyt ...
Jep, eli wii tuli julkaisussa hankittua kun jostain syystä ajattelin, että sillä tulee olemaan ne "the" rpg:t. Mutta nyt ei ole tullut vielä yhtäkään ulos, ja tulevaisuuskaan ei näytä niin hyvälle (korjatkaa jos olen väärässä). |
Last edited by Eternal; 15.01.2008 at 22:52.
Pelaajan elämä on loputonta odottamista.
psx |
IMO-> zoukka.vuodatus.net <-
RPG vai JRPG? |
Pioneer Kuro 42", PC, 360, PS3, DS Lite, Uutta minulle: PS2!! | Pölyttymässä: Atari 2600, Intellivision, C64, ST, A500, NES, SNES, GameBoy, Atari Lynx, Mega Drive, Mega-CD, Saturn, Dreamcast, Xbox
Anteeksi, että olen ulkona ja pahasti ropemaailmasta, mutta mihin kategoriaan Folklore ja tuleva The White Knight luokitellaan? Siihen vielä Final Fantasy XIII, niin PS3:kin on mukana kilvassa sitten joskus... Eikös XO:lla (Edit: Scatter ehtikin jo ensin) ole vastaavasti Blue Dragon ja Lost Odysseia ja tietysti itse kuningas Mass Effect. Wiillä ei taida olla mitään vielä (hardware myynnit pitävät tämän puutteen vain ajan kysymyksenä). Mutta oliko Cuben Final Fantasy: Chystal Cronicles saamassa jatkoa ? |
Nyt: PS3 ja Blu-ray-elokuvat
Kutaragi: "Konsolin pahin vihollinen ei ole toinen konsoli, vaan tyttöystävä." // Baron: "Jos haluatte pysyä pelaajina, niin älkää menkö naimisiin ja hankkiko lapsia"
JE:n lisäksi maailman parhaat RPG:t Knights of the Old Republic I ja II toimivat myös. Kovasti vaakakuppi painuu 360:n hyväksi. |
Joo niin tietenkin emuloinnin myötä XO on aika kovis. |
Kaikkein kovin tapaus on kuitenkin ps3:lle tuleva ILMAINEN nettirope The Agency! |
Melkoisen kysymysmerkin heitit pöytään. Tuohan on vielä kehitteillä, valmistunee joskus vuonna 20?? eikä laadusta osaa kukaan sanoa mitään. Kuulemani perusteella siinä on kyllä elementtejä olla aivan älyttömän hauska peli, mutta jotenkin ymmärsin sen olevan enemmänkin toimintaa kuin ropellusta. |
Kotor on kyllä pelejä, joka pitää kokea, meinasin itse sen missata, mutta "onneksi" XO laukesi syksyllä, joten joutui kaivamaan vanhan sotaratsun kaapista ja siihen hommata jotain pelattavaa. Kotorin parissa menikin sitten parin viikkoa siivillä, niin että XO saapui takaisin huollosta, ennenkuin pelin sain läpi. Toki XO sai odottaa, että pääsin pätkimään pääpahiksen ja universumi tuli pelastettua. |
Nyt pelaa: Mitä milloinkin
|
Kaikki konsolit vaan, pääsee helpoimmalla vaikka vähän rahaa syökin |
Starflower Games (www.starflowergames.com)
Now: | Next: Tales of Graces f
Jos uusia konsoleita meinaat niin xbox360. Jos vanhoja niin älä edes vilkaise uusia konsoleita vaan nyt äkkiä se snes kouraan niin menee pari vuotta siihen. sitten voikin ottaa psx:n kouraan ja pari vuotta menee siihenkin (EDIT: pelilistan nopealla vilkaisulla voin sanoa että menee 2-6 vuotta). |
Molemmat genret kiinnostaa kutakuinkin yhtä paljon. |
Last edited by Eternal; 16.01.2008 at 10:02.
Pelaajan elämä on loputonta odottamista.
Vaikka kiellettiin, niin suosittelen PS2:ta. Laite maksaa parin pelin verran, ja lähes genrestä riippumatta tarjonta on laadun ja määrän puolesta ylittämätön. RPG-puolella on nippu Final Fantasyita ja parit Kingdom Heartsit. Noiden voimalla pärjää varmasti ensi talveen, jolloin seuraava peliaalto vyöryy päälle. |
Pakko heittää tähän välii kyllä varotuksen sanat tosta mass effectistä. |
Samat varoitukset kun Hurmio sanoi Mass Effectistä, sanotaan Eternal sonatasta. Eli jos kokeilet eternal sonataa, ostat sen varmaankin. Niin helkutin kauniilta se näyttää. Mutta aika näyttää pelin todellisen puolen, usko pois. Itse olin aivan täpinöissäni sonatasta kun sitä aloittelin. |
[QUOTE=jryi;576854]Melkoisen kysymysmerkin heitit pöytään. Tuohan on vielä kehitteillä, valmistunee joskus vuonna 20?? eikä laadusta osaa kukaan sanoa mitään. Kuulemani perusteella siinä on kyllä elementtejä olla aivan älyttömän hauska peli, mutta jotenkin ymmärsin sen olevan enemmänkin toimintaa kuin ropellusta.[QUOTE] |
Nyt rokkaa: Killzone 2 ja Savage Moon!
Niin ja eihän kukaan ole sanonutkaan ettei peliä voisi ostaa ja kokeilla. Itse pelaan "osta ja myy" periaatteella eli oli peli kuinka hyvä tahansa, myyn sen kun olen sen pelannut läpi. Tällä tavalla pelaaminen on käytännössä ilmaista. Esim sonatasta maksoin käytettynä 40e ja myin eteenpäin 36e. 4 euroa 16 tunnista voisi pitää suht edukkaana. |
No sanotaan nyt selvyyden vuoksi, että itse olen älyttömän hypettynyt tästä pelistä (vaikka se on varmin keino pettyä). Kaikki agenttijuttuilu on kiinnostavaa (The Recruit, Aliakset ja The Agency -tv-sarjat putoilevat ihan pelkästään aihepiirin perusteella) ja 1up Yoursin Garnett Leen tarinoinnin perusteella peli vaikuttaa kiinnostavalta. Korkealle tuntuvat kurkottavan. Pelkään vain pahasti, että ehtivät tuon vielä jotenkin sössimään. Ja vielä enemmän pelkään, että siitä tulee juuri niin hyvä, että kaikille muille harrasteille saakin sitten heittää hyvästit... |