Tämä on keskustelu Autopelien kuninkuusluokka (eli kun GT5, Forza 3 ja muut autopelit tappeli), Konsolisota alueella, joka on osa-alue Yhteiset alueella: Sitä renkaiden ikivanhaa ulinaefektiä ei vaan saada yhtään muutettua. Missä on kuminkäry? Renkaat huutaa, mutta ilma on kirkas. Missä vaurionmallinnus? ...
Sitä renkaiden ikivanhaa ulinaefektiä ei vaan saada yhtään muutettua. |
Last edited by TT-2k; 25.09.2009 at 08:33.
Tiedä nyt sitten mistä puhut... ajotuntumahan tässä on ihan eri luokkaa (parempi) Forzaan verrattuna. Online-kisailjoiden tasosta taas en voi sanoa mitään, varmasti sitä huonoakin kisaseuraa löytyy. Ja jos nyt kunnolla haluaa säätämään päästä niin Forza ei ole se paikka sille |
Kyllä jos joku sanoo että forza 2:ssa on parempi ajettavus kuin tässä niin huh...se forza vasta arcade shceissee imo on.Kyllä tää tuleva gt5 vaan on ilmeisesti taas konsolipuolen autopeli kunkku. |
FCD since 01 / 2008 // Scopetan snipatessa // Great warrior: El_pinppi
Mun mielestä se on jotenki älytöntä tulla vertailee tota forzaa prologuee..niis on ihan erilaiset lähtökohdat mun mielestä. GT:n lähtökohta on se että on pirun realistinen ajettavuus ja se riittää mulle nyt tässä demo vaiheessa. ylläri ettei siinä vielä ole yhtä hyvää nettipeliä tai autonkustomointi mahollisuuksia ku forzassa. |
Mikähän ilo sillä auton säätämisellä on jos ajotuntuma on kuitenkin kuin leluautolla? Tai vauriomallinnuksella jos leluautosta sattuu kisan aikana tippumaan puskuri tai molemmat ei se juuri vaikuta auton käyttäytymiseen? |
|
GT5P vs. Forza 2/PGR4 -keskustelut voitaneen lopettaa tässä ketjussa. Danske banke schön. |
Last edited by TT-2k; 27.03.2008 at 10:43.
Tulipa eilen vietettyä koko ilta GT5Prologuen parissa ja en voi kun olla täysin eri mieltä ajon fysiikkamallinnuksen suhteen: F2 jostain syystä tekee asian aidommin. En jäänyt yksin tämän mielipiteen kanssa. Itse asiassa päinvastaisiin mielipiteisiin voi törmätä vain täällä |
Last edited by jwp; 27.03.2008 at 11:39.
HEi Rahikainen, se on muuten sitten Camber-kulma |
Jos joku valaisisi mitä ominaisuuksia siihen koko versioon sitten tulee lisää vrt tähän demoon? |
no joo, kyllä täytyy sanoo et gt5p pieksää forzan melkee joka osa-alueella... ja forzan muoviautot ei oikeen iske... forzassa voit myös vedätellä sladissa ilman mitään skilliä, mikä gt5p:ssä vaatii jo oikeesti auton hallintaa.. noh ehkä forza 7 sit antas jotai vastusta gt5:lle |
Kuinkas paljon sitä Forzaa on tullut pelattuakaan? Tähän keskusteluun pitäisi saada mielipiteitä sellaisilta, ketkä ovat molempia pelejä pelanneet ratilla paljon. Random-pleikkateinien / xbottien kommentit ei ole lainkaan kiinnostavia tässä yhteydessä vaan oikeat vertailut molempia pelejä objektiivisesti paljon tarkastelleilta. |
Lezlie@Xbox Live | BF:BC2, NFS: Shift, BF1943, Trials HD, Crackdown, GTA IV, FIFA10, Alan Wake ym.
Lezlie@PSN | BF:BC2, inFamous, BF1943, MAG
Mainitsemasi asiast on muistaakseni löytynyt jo gran turismo 2:sesta lähtien. Eli ole huoletta nuo kyllä löytyy plus miljoona muuta säätö mahdollisuutta. Vauoriosta on huhua uskoo ken tahtoo ja moninpeli tulee varmasti olemaan paremmin totetutettu kuin tässä prologuessa. |