Tämä on keskustelu Nuppi sekaisin!, Konsolisota alueella, joka on osa-alue Yhteiset alueella: Kertoisitteko viisaat konsoleiden käyttäjät mikä kone kannattaisi valita! Itselläni ei ole pelikonetta ja olen sitä nyt hankkimassa lähinnä jälkipolven painostuksesta. ...
|
Jos pelien määrä on tärkeä mittapuu, niin ps2:n kyllä vetää nykyisistä konsoleista pisimmän korren. Xbox on mielestäni myös varteenotettava vaihtoehto, mutta pelejä ei ole niin runsaasti tarjolla kuin ps2:lle. |
Kysy jälkipolvelta minkä ne itse haluaa. |
PS2, GC ja XboX ovat ainoita varteenotettavia vaihtoehtoja nyt ja muutaman vuoden tästä. Mitä arvostat pelikoneessa? Itse harrastan kaikkien koneiden ostamista/pelaamista joten laitanpa kaikkien hyvät ja huonot puolet (sitten kaikki kertomaan mitä pitää lisätä niin lisäilen niitä editoimalla): |
|
|
|
|
naksnaks 8<
Gamecubea pelaan itse eniten vaikka kaikki kolme konsolia tv tasoltani löytyy. Syynä mainiot pelit. |
PS2:n eduksi laskettakoon tosiaan myös se, että sille löytyy jo huomattava valikoima vanhoja/käytettyjä (lue: edullisia |
|
3DS - Dreamcast - DSi - iPhone - PS3 - PSP - PSPgo - PS Vita - Wii - Windows Phone - Xbox360
X360 Gamerscore: 113710 - PS3 Trophies: Level 15 (90%), #30629 - iPhone Game Center: 11113, #278966 - Folding@home score: 757579, #30373 (sijoitus: #Maailma)
|
|
|
|
Mielipiteesi on hyvä..., mutta olet väärässä!!
|
|
|
En oo tarkistanu, mutta paremmin kuin täältä juoksuhaudasta tietoa saattaa saada tuolta PS2-foorumeiden puolelta. |
|
naksnaks 8<