Tämä on keskustelu Mikä konsoli ostoon?, Konsolisota alueella, joka on osa-alue Yhteiset alueella: Viestin lähetti alunperin Hattara Niin no, et siltikään ilman MS:n tuotetta noita pelejä pelaisi PC:llä. Eihän tätä voi kieltääkkään, kun ...
Xbox 360:lle on kyllä suurempi valikoima (parempia pelejä) mutta jos kotoa löytyy pelitietokone niin konsolin parhaimmisto (Mass Effect, Gears of War, Bioshock...) ovat yleensä tietokoneella parempiakin. Pleikkarin yksinoikeudet ovat sen sijaan vain itse konsolille. Tuossa listaa Xboxin co-op peleistä http://www.co-optimus.com/system/1/xbox_360.html ja pleikkarin http://www.co-optimus.com/system/2/playstation_3.html. Näissähän on siis mainittuna vaan läpipelaaminen splitscreeninä tai onlinessa. |
Toki näinkin, mutta itse ainakin kuvittelin kirjoittaneeni nämä kaikki vuodet konsoleista eikä itseäni kyllä ole koskaan kiinnostanut pelailla PC:llä mitään (tai no, Football Manager ja tämän esi-isät on kyllä hakattu puhki), joten eikö täällä voida kuitenkin puhua yksinoikeudesta, jos joku peli ainoastaan yhdelle konsolille julkaistaan. Kun otsikkokin toki on "Mikä KONSOLI ostoon?". |
Unless a reviewer has the courage to give you unqualified praise, I say ignore the bastard - J. Steinbeck
NES, SNES, GB, GB COLOR, N64, GBA, DS, DS LITE, GC, WII, PS1, PS2, PS3, PSP, XBOX, XBOX 360| NP: ToV [XO], InFamous [PS3]
No mainitsin jo että Xboxilla on parempi pelivalikoima ja enemmän co-op pelejä mutta itse pelaisin ne mielummin pc:llä. Kuitenkin, tässä tapauksessa Xbox 360 on parempi valinta |
Niin tai siis ylipäätänsä Konsolifin.netin tapauksessa, muut tapaukset mm. Peliplaneetta.netissä ja Pelit.fissä, siellä mielummin tietokoneella pelaaville on toki omat keskustelunsa. Jos jostain konsolipelaajien kuuluisi olla yhtä mieltä, se on konsolipelaamisen ylivertaisuus pc-pelaamiseen, mutta tämä toki vain omasta mielestäni, itse olen ainakin aina ollut konsolipelaaja. Yllättävän moni PS3 -pelaaja tuntuisi olevan myös pc-pelaaja, muuten näin sivuhuomautuksen. |
Unless a reviewer has the courage to give you unqualified praise, I say ignore the bastard - J. Steinbeck
NES, SNES, GB, GB COLOR, N64, GBA, DS, DS LITE, GC, WII, PS1, PS2, PS3, PSP, XBOX, XBOX 360| NP: ToV [XO], InFamous [PS3]
Konsolisota on typerää verrattuna ps3-pc taisteluun! ps3:ssa kun on todella paljon ominaisuuksia mitkä ovat olleet peeceen valttikortteja. Esim nyt kirjoittelen tänne ps3:lla |
Ja minä voisin kirjoittaa Wiillä... |
Juuri näin, ja Wiillä selailu on itse asiassa aika mukavaa, jos väsyttää eikä jaksa sohvalta siirtyä PC:n ääreen. Saisivat kyllä päivittää Flashin, vaikka kyllähän Youtube-videoiden katselu ja Flash-pelien pelailukin onnistuu vallan mainiosti. |
Ei oo kyllä ilari paljoa asioihin perehtyny. No joo, itse sanon vaan, että ostakaa kaikki konsolit, jos on vain suinkin mahdollista. Näin pääsee nauttimaan joka alustan ykskäreistä. Itseltä löytyy tosin tällä hetkellä vain boksi, mutta pian myös pleikkari. Niin ja siskolla on Wii. |
Terve! |
Last edited by Jörgen; 16.09.2008 at 17:37.
|
Oderint, dum metuant.
"Greenpeace Say Nintendo Eat Dolphins, Kill Pandas For Sport" - Kotaku
Valitettavasti pleikka kolmosen "tehot" ovat vain Sonyn pr-skeidaa. Laitteessa on hitaampi näytönohjain verrattuna Xbox 360:n vastaavaan, kankeampi muistimalli, ja sinänsä suorituskykyinen prosessori ei ole parhaimmillaan pelikäytössä. |
Last edited by Paolo; 17.09.2008 at 06:32.
Paolo kitjoitti: |
Se missä sinä näet hulluutta, minä näen hauskan vitsin.
Itsekään en aio edes ostaa tuota peliä |
Se missä sinä näet hulluutta, minä näen hauskan vitsin.