Xbox 360:lle
PlayStation 3:lle
Molemmille
En kummallekaan
Tämä on keskustelu GTA IV - Kummalle konsolille?, Konsolisota alueella, joka on osa-alue Yhteiset alueella: Fanin valinta taitaapi olla kuitenkin tuo Xbox 360 -versio. The Lost & Damned -lisäepisodi riittänee syyksi....
Fanin valinta taitaapi olla kuitenkin tuo Xbox 360 -versio. The Lost & Damned -lisäepisodi riittänee syyksi. |
Pelit
PS3: Socom Confrontation UK, RedDead Redemption, Buzz Visailun maailma, BF Bad company 2, Fallout new vegas, Nhl9, BlackOps, L.A.Noire, Sports Champions, MAG, Operation Flashpoint red river,
On kyllä hienoa että maksavia kuluttajia viedään kuin sikaa säkissä, eli onko toi Lost & Damned Xbox 360 exclusive vai onko se tulossa myöhemmin PS3 tai PC:lle?. |
Ateisti & hippi
Rauta : PC.PS3.Xbox 360.NES.Snes.
joo tais olla 50 miljoonan rasti, eipä noissa perusversioissa liiemmin eroja ole joten melko sama kummalla koneella pelaa, lost & damnedin latasin mutta olen tainnut varmaan kasvaa gta:sta jo yli kun sitäkään jaksanut pelata kuin pari tuntia, 4 osa on myös pahasti kesken. |
It can't rain all the time | http://www.myspace.com/nikkisebastianband - sooloprojekti by minä.
Un roi d'un jour, un petit moment de bonheur, et demain, je serais triste à nouveaux...
Ei ole näillä näkymin tulossa muille alustoille. X360-versioon tulee vielä pari muutakin yksinoikeuslisäepisodia, joista ensimmäinen julkaistaneen syksyllä/alkutalvesta. |
Xbox 360 |
PS3
Silti ketjun kysymykseen nähden siinä on kaksi plussaa enemmän. |
Pc:lle.. Toimii nyt päivitysten jälkeen hyvin ja vauhdikkaasti kelvollisella pc:llä.. Ainakin tuo boksilla läpi pelaamani nyki ja paukkui (ja oli rumaargh) vaikka miten vihreitten X-muotoisten lasien läpi sitä yrittäisi katsoa. |
Pommi Kone #73 Organic butchers (LT) & Karhut (Mur)
Mulla on IV pleikkarilla, koska en omista boxia. Siis jos nyt realisteja ollaan niin onhan se boxi versio parempi kun on lisärit yms. Nythän on se Damned ollu jo kaua markkinoil ja tulee joku Gay Tony lisäosaki |
Fail