Tämä on keskustelu Titaanien taisto vuosien takaa: N64, Saturn ja PS1, Konsolisota alueella, joka on osa-alue Yhteiset alueella: Kenties ollaan turhista riidoista päästy eroon, niin jatketaan taas asialinjalla. Palaan hieman vanhoihin kommentteihin: Viestin lähetti alunperin Mahewcoro ...on floppi ...
Kenties ollaan turhista riidoista päästy eroon, niin jatketaan taas asialinjalla. Palaan hieman vanhoihin kommentteihin: |
Ensimmäinen kerta kun tuollaisesta kuulen, aiheellinen parannus jos pitää paikkansa. Sitä ennen kuitenkin dumpattiin tietty SM64-bundlea vanhalla mallilla. |
No enhän minä tuota tarkoitakaan. Vanhojen pelien jatko-osat kuuluu uuteen sukupolveen yhtä lailla kuten uudet pelisarjat ja jopa genret. Ja jos ei ole vanhoja sarjoja mistä tehdä uusia jatko-osia niin sitten pitää panostaa enemmän uusiin sarjoihin ala Psone. |
[ The Lord is my shepherd | I shall not want. | He makes me lie down in green pastures | he leads me beside still waters. |
He restores my soul | he leads me in the paths of righteousness for His name's sake. ]
PC-miehenä olen suht jäävi sanomaan mitään konsolitaisteluun, kun noihin aikoihin naureskeltiin partaa vierestä. Täytyy kuitenkin sanoa, että olen itsekin ihmetellyt asennetta, että 3D-pelille annetaan automaattisesti anteeksi kun se on 3D, vaikka peli olisikin huomattavan paljon 2D-veljiään kankeampi ja löyhempi paketti. |
Кол около колокола.
Pihvi on kellon vieressä.
No jos vertailisin vaikka Super Mario Worldia ja Super Mario 64:ää keskenään, niin omalla kohdalla juuri tuo 3D nostaa jälkimmäisen korkeammalle, koska se oli silloin jotain aivan uutta ja hienoa. Jos kuitenkin nykypäivänä haluaisin pelata jompaa kumpaa noista (ja varmasti haluankin), olisi se SM World. Mutta kysehän on oikeastaan siitä, kumpi tuntui uutena paremmalta, 2D kun oli jo nähty ennen SMW:tä. |