Tämä on keskustelu Se on konsolisota nyt Kaz Hirai!!!, Konsolisota alueella, joka on osa-alue Yhteiset alueella: Heippa kaikki!!! Olen uusi täällä, ja ensivaikutelmani saattaa olla teistä ärsyttävä, mutta aikomukseni ovat vilpittömät. Tulin tänne tuolta Pelaajalehden(jonka tilaaminen ...
Heippa kaikki!!! |
1. Väärä alue. |
IMO-> zoukka.vuodatus.net <-
Ensinnäkin... aivan väärä alue, Konsolisota-ketju löytyy jo. |
Multiplatform-pelien uusi alue KonsoliFINissä (Beta)
Ilmianna asiaton, sääntöjen vastainen tai muuten vain erikoinen uutiskommentti täällä.
NES vei voiton jo ajat sitten |
Ateisti & hippi
Rauta : PC.PS3.Xbox 360.NES.Snes.
Modet, siirtäkää oikeaan ketjuun. Ja kerrankin tätyy kompata Zoukkaa! Asiahan on sulle selvä kuin pläkki eli osta ihmeessä se Äkspoksi! |
I hate lag!
ahaa-anteeksi |
En usko, että on olemassa mitään oikeaa tai väärää konsolia ja muutaman vuoden päästä ne pitää kuitenkin taas päivittää uuteen, ihan niinku ne telkkarit ja digiboksitkin. |
I hate lag!
Itse suosittelen ps3. |
Nyt pelaa: Mitä milloinkin
Osta Boksi. Pliis. |
Uskomatonta että joku viellä luottaa Gamespottiin. Vielläkö nämä vertailevat noita eroja muuten? vai onko nuo niitä vanhoja EA pelejä edelleen. |
Mikä on blueray, mikä on x-box? |
Noissa alustavertailun ensimmäisissä screenshoteissa kannattaa ottaa huomioon että siinä vaiheessa xbox oli ollut tuotannossa jo vuoden ja pelit meni ehkä jossain toisen sukupolven kohdalla kun taas ps3 oli vasta julkaistu ja pelintekijät vasta taistelivat uuden tekniikan haltuunotossa. Olin lukevinani joskus viime syksynä/talvena että olisi tapahtunut käänne kun moni pelinkehittäjä alkoi multiplatformien suhteen kääntymään ps3:lla devaamiseen ja xbox:lle porttaamiseen eikä toisinpäin kuten linkkaamiesi screenshot vertailujen ajankohtana. Kun nyt itse otit puheeksi nimenomaan tän päivän pelit eikä huomisen niin menneetkin voi varmaan skippaa. |
"If it weren't for electricity we'd all be watching television by candlelight."
- George Gobel
http://www.mbnet.fi/net.nyt/juttu.aspx?id=2674 |
"Come on, everyone, let's Wang Chung tonight! What? Everybody Wang Chung tonight! Wang Chung or I'll kick your ass!"
|
Mites on Boxin roolipelitarjonta näin muuten? Nämä Hironobu Sakaguchin tekemiset eivät valitettavasti kutkuttaneet minua oikeasta paikasta. Minä en niinkään pidä perinteisistä japsiropeista, vain niistä kaikista ovelimmista ja Final Fantasy näyttää...tai oikeamminkin kuulostaa siltä, että se nytkäyttää genreänsä pykälällä eteenpäin. Olikos sillä Sakaguchilla vielä jotain tulossa? |
Itselläni on molemmat jostain syystä tykkään pleikasta enempi empä tiedä miksi. |
Muista kuitenkin liven hinta + play&charge. |