Tämä on keskustelu PS4, Xbox 720, Wii 2, Seuraavan sukupolven teknologia, Konsolisota alueella, joka on osa-alue Yhteiset alueella: Viestin lähetti alunperin Mahewcoro Mutta mistä sitä uutta tuosta noin vain keksitään? Saa vapaasti esitellä pelikäyttöön sopivia uusia teknologioita jos ...
No minä ainakin uskon vakaasti siihen että kaikkea ei ole vielä keksitty. |
Mä haluaisin ensi geniin sellaisia omaperäisiä ja oivaltavia pelejä. En wagglea, en mitään tiettyä resoluutiota (lol) tai satojen rääkyvien teinien armeijaa. Hyviä pelejä. Vähän niinkuin silloin joskus niitä nähtiin. |
IMO-> zoukka.vuodatus.net <-
Oi niitä aikoja kun pelailin eka kertaa jollain VIC-16, Amstrad CPC:n, tai MSX:n napeilla. |
Maailman paras peli: Ultima IV: Quest of the Avatar
Itse toivon näkeväni seuraavassa sukupolvessa joka pelissä Vsyncin. Valmistajat voisivat spesifikaatiossa pakottaa jokaisen peliin ko. ominaisuuden, päästäisiin grafiikan osalta pahimmasta synnistä pois. |
Mitä clint eastwood sanoisi? Go ahead, make my day! | Entäpä Rocky Balboa? Hähää My whole life was a million-to-one shot | Amm, Homer Simpson? Trying is the first step towards failure
toivon että liiketunnistus ohjaimet eivät lisäänny enää |
En sanoisi Wiin liikkeen tunnistavaa ohjaustapaa huonoksi, se on hyvä innovaatio ja mielenkiintoista vaihtelua. Ainoa mikä minut ajoi pois Wiin luota, tai oikeastaan esti minua ostamasta sitä, oli surkea pelivalikoima! Itselleni ei löytynyt siltä koneelta ajosimulaatioita, komeagrafiikkaista räiskintää, eikä loistavia(lue: realistisesti käyttäytyviä) urheilupelejä. |
LG 32" | Xbox 360 | NDS | PSP | PS2 | PC
If a man speaks in the forest and there is no woman there to hear it, is he still wrong? - George Carlin
Olen vain tottunut sanomaan mielipiteeni suoraan sen ihmeemmin kirtelemättä ja hienostelematta! Wii on aivan loistava pelilaite, mutta sen pelivalikoima nyt vaan on selkeästi suunnattu lastenmielisille, jumppafriikeille ja casual-pelaajille, siis MINUN MIELESTÄNI. |
Menee jo vähän offtopic mutta eikö ole järkevämpää pistää konsoli markkinoille niitä kuluttajia varten jotka ovat suurimmat massakuluttajat ja joiden ostovoima on paras? HC-pelaajat kun eivät ole mikään suuri massa joka liikuttaisi yksinään konsolin myyntejä tai tarjoaisi enää niin suurta osaa pelaajakunnasta. Casuaalit, naiset ja lapset ovat niitä joille konsoli kannattaa rakentaa nykyisin ja se näkyy esim. Wiin suosiossa. |
Mielestäni Wiillä on tässä helpoin tulevaisuus seuraavan sukupolven konsoleissa. Ei vain sen takia, että Wii myy parhaiten, mutta myös sen takia että tällä hetkellä Wii tukee vain 480p resoluutiota. Grafiikat kun pomppaa sinne 1080p luokkaan, niin kuluttajat tahtovat jo päivittää konsolinsa (ainakin minä tekisin). Vielä kun sitä liikkeen tunnistusta parannellaan, niin uusi konsoli valmis kunhan uusi ulkoasu on luotu. Peleihin riittää ideoita ja ne näyttävät 100 kertaa paremmilta paremmalla resoluutiolla, mutta pysyvät aika pitkälti samanlaisina kun nykyiset pelit. |
Wiillä on eniten todellisia HC-pelaajia, eli niitä vanhoja uskollisia himopelaajia. Sama juttu ensi sukupolvessa, jos sieltä vieltä tulisi jokin perusboksi grafiikkapäivityksillä ja vanhalla pädillä niin ei se vetoaisi todellisiin HC-pelaajiin, jotka pelaavat 2D-shmuppien kaltaisia "anti-graafisia" pelejä. Ei tämä todellinenkaan HC-markkina toki jättimenestystä tuo, mutta se on yksi tärkeä osa ja tätä joukkoa ei voi kosiskella yhä pidemmälle 3D-grafiikkaan keskittyvällä teknologialla. Terv. nimimerkki 20 vuotta pelannut. |
No ei tasan ole, vaan juuri pelaajia, jotka ei ennen ole pelanneet. Kaikki tuntemani "HC" pelaajat ovat hommanneet sellaisen laitteen jolla saa pelata GTA:ta, NHL:ää ja NFS:ää. Wii myy ihan muille ihmisille. Näkeehän se näiden foorumien keskusteluistakin. Vai onko True HC sellainen, joka ei edes foorumeilla käy, vaan veivaa Sportsia komerossa 24/7? |
Nyt pelaa: Mitä milloinkin
Wii2 tuskin tulee olemaan mikään erityinen luovuuden edistysaskel nykyiseen Wiihin nähden. Voisin kuvitella, että Nintendo tulee kehittämään liikkeentunnistustekniikkaa eteenpäin, graafisesti konsoli vastaa mahdollisesti nykyisen XO:n ja PS3:n tehoja ja vähän enemmän, (sisäinen) kovalevy nyt ainakin on melko todennäköinen ja WiiWaren sekä muiden nettitoimintojen kehittyessä (nettipelaamisen tulisi kehittyä huomattavasti). Miksi korjata jotain mikä ei ole rikki? Pientä hiomista siellä ja täällä, niin hyvää tulee. Mistä tulee mieleen... |
Unless a reviewer has the courage to give you unqualified praise, I say ignore the bastard - J. Steinbeck
NES, SNES, GB, GB COLOR, N64, GBA, DS, DS LITE, GC, WII, PS1, PS2, PS3, PSP, XBOX, XBOX 360| NP: ToV [XO], InFamous [PS3]