Tämä on keskustelu Tulevat multiplatformit: Xbox 360 vs. PS3, Konsolisota alueella, joka on osa-alue Yhteiset alueella: Viestin lähetti alunperin Scatterbrain XO Veikkaan ainakin itse, että sun töllön häntiminen häiritsisi paljon enemmän kuin tuo, paitsi tietysti jos ...
Kestää, kestää, mutta tulossa on, ja kulkee nimellä Ultimate Edition. |
Kerrankin näin päin, Maaliskuussa tuleva Red Alert 3 on EA Los Angelesin mukaan grafiikoiltaan ja suorituskyvyltään parempi kuin Xbox 360-versio, asiasta kertoilee Eurogamer |
Multiplatform-pelien uusi alue KonsoliFINissä (Beta)
Ilmianna asiaton, sääntöjen vastainen tai muuten vain erikoinen uutiskommentti täällä.
Menköön tämä IGN:n H2H-vertailu Afro Samuraista tulevien multiplattiksien ketjuun, koska peli ei ole vielä kai Euroopassa ilmestynyt. |
Mihinkään oikeastaan liittymättä, jännää tämä Sonyn ylläpitämä sensuuri. |
Syyhän oli kommenteissa selitetty ;-) |
LG 32" | Xbox 360 | NDS | PSP | PS2 | PC
If a man speaks in the forest and there is no woman there to hear it, is he still wrong? - George Carlin
Resident Evil 5:n Eurodemovertailua: Eurogamer.pt |
Kummankin alustan eurodemoa testanneena voin vain todeta yhden asian. |
Last edited by Vinnie; 04.02.2009 at 15:12.
Multiplatform-pelien uusi alue KonsoliFINissä (Beta)
Ilmianna asiaton, sääntöjen vastainen tai muuten vain erikoinen uutiskommentti täällä.
Alkaa jo hiipiä Dead Rising bugi mieleen, jota vi**n Capcom ei koskaan korjannut. Eli kun boksi on kiinni VGA:lla ja reso 1360x768, niin karmeeta tearingia. Kun kiinni komponentilla ja 720p päällä, niin no problemo. Oisko jollakulla mahiksia testata demolla tuota. Esim HDMI vs. Komponentti? Itse odottelen koko peliä, enkä demoa ole siksi lataillut. |
Last edited by tsinivuo; 04.02.2009 at 15:17.
Nyt pelaa: Mitä milloinkin
Jeps, olen itsekin ihmetellyt, että miten porukka valittaa tearingista. Itselläkään tearingia ei demossa esiinny juuri ollenkaan. Olen itsekin nimittäin kohtuullisen allerginen kyseiselle asialle. Dead Risingissa tearing oli todella häiritsevää. SR ykkösessäkin tais tearing häiritä aika pahasti, jos ei laittanut v-synciä päälle. Tämän kanssa ongelmia ei ole taasen ollut. |
"En ole puolesta enkä vastaan, vaan pikemminkin päinvastoin"
Ressassa oli tearingia kun piti 1080p päällä. Kun sen otti pois, tearingit hävisivät. Eli tuolla tearingilla ei ole väliä, koska eipä ole varmaan yhtään peliä missä kannattaisi pitää 1080p-skaalauksia päällä. |
IzeroDignityI Do it like Pelimiehet tekis!
Boxiversiossa juu. En tiedä onko siinä oikeasti tuota skaalausta, vai oliko tuo joku demon käynnistysbugi, mutta tearailu kuitenkin hävisi kun 1080p-ruksin otti pois. |
IzeroDignityI Do it like Pelimiehet tekis!
Rimaa hipoen tämä mahtuu aihepiiriin mukaan, mutta RE5:n bonuslevyn materiaali on PS3-versiossa Blu-ray-levyn ansiosta HD:ta, kun puolestaan X360-version lisä-DVD:n matskut ovat perinteisellä SD-resolla. |
Jep, tätä olin tänne itsekin juuri tulossa mainostamaan. |