10suosittelee
Tämä on keskustelu PC vs. konsolit - pelaamisen vaivattomuus, Konsolisota alueella, joka on osa-alue Yhteiset alueella: Yksi hyva esimerkki jalleen siita kuinka pelaaminen voi olla hankalaa PC:lla. Konsolilla pelaaminen on huomattavasti vaivattomampaa, helpompaa ja nopeampaa....
Yksi hyva esimerkki jalleen siita kuinka pelaaminen voi olla hankalaa PC:lla. |
"The Power Mac G5 is the worlds fastest personal computer and the first with a 64-bit processor."
ja kaikki konsoolit on paskoja koska yhella se ei syysta tai toisesta toimi ? |
Konsolit on kyllä tosi huonoja ja perseestä koska jonkun PS2 oli kerran rikki. |
paska peli.
|
Inertian motto: "Linkit puhukoot puolestaan" |
"The Power Mac G5 is the worlds fastest personal computer and the first with a 64-bit processor."
|
Miten ihmiset jaksaa aina jatkaa tämän saman aiheen puimista. |
|
No nyt täytyy sen verran sanoa, että pc:llä pelaamisessa menee mulla todella usein hermot, kun kone kaatuu, tai takkuaa tms. Konsolit onkin hankittu kun tietokoneisiin meni hermo. Saattaa myös johtua siitä että minä en ole yhteensopiva tietokoneiden kanssa. |
|
Yksi suurimmistä PC-pelaamisen aiheuttamista ärsytyksistä tuli, kun olin hankkinut uuden PC:n ja halusin toki pelata siinä vanhaa kunnon Interstate '76:sta, kun kerran oli kunnon konekin. No levy sisään ja asentamaan. |
Winter is coming
Nyt: Wanhat Pelit (backlog tyhjäksi, prkl), NHL... Devils & Oilers (Lennu!) Odotuslistalla: Skyrim -- Twitter
Itse taas välillä tykkään kamppailla koneen kanssa (en todellakaan aina) kun yritän selvittää mistä ongelma johtuu ja yritän korjata sen (kai se johtuu siitä kun olen ollut IT-alan firmassa töissä ja siellä vasta ongelmia aina löytyy |
Your opinion has been noted and disrecarded
|
|
Kaverilla kun on sellainen huippunopea (plääh!?) PC niin tulee siellä aina iskettyä MOHAA:ta aivan kympillä ja muita FPS:iä netissä. Sekin kone on valitettavasti saman tasoinen vain noin vuoden enää tästä kesästä, jos nyt niinkään kauan |
The key to immortality is first living a life worth remembering.
Olisikohan Inertia saanut innostuksensa Applen anti-PC mainoskampanjasta? |
|
|
|