Tämä on keskustelu Lukekaa!!, Konsolisota alueella, joka on osa-alue Yhteiset alueella: http://www.pelit.fi/uutiset/uutinen....skip=0&skipk=0 mielipiteitä...
Kaikkihan tietävät että Shinji Mikami on alan pahimpia PS2-vihaajia. Ei mikään yllätys että mies mollaa firmaa aina tilaisuuden tullen. |
paska peli.
Shinji Mikami knows the deal. |
Shinji oli ihan oikeessa noitten ps2 hajoamisten suhteen, mutta KH mollaus taas oli naurettavaa... |
On se niin väärin niin väärin kun kaikki muut on tyhmiä ja mä niin hiton fiksu, miksei kaikki tee niin kuin minä? |
...
Asiaa. En pidä PS2-vehjettä mitenkään ylivoimaisena laitteena ja on ihan hyvä kuulla siitä asiallista kritiikkiä. Itse tosin en ole vielä koskaan törmännyt minkäänlaisiin laiteongelmiin oman konsolini kanssa. Jos lukupääongelmat ovat todellinen uhka, niin kuulisin asiasta mielelläni lisääkin. |
Miettiiköhän kukaan kuolinvuoteellaan: "voi hitto, olisi pitänyt pelata enemmän videopelejä."?
Tutustu pelitoimittajan elämään!
Naurettavaa.. |
|
paska peli.
Mutta toisaalta, antaako nimi pelintekijänä sitten automaattisesti olettaa että henkilö olisi kaikissa asioissa oikeassa eikä koskaan päästäisi suustaan sammakoita |
osittain ihan totta toi juttu.CD lukija menee paskaksi nopeesti aina kun käynnistän peli niin joudun oottelee jotain puoli minuuttia ennen kun peli käynnistyy...ja tiedän monta muuta joille on käynyt samoin |
Toi äijä kyllä tíetää. Mun kaverin ps2 ei lue levyjä. Se lukee ne vaan jos paskalaatikko on pystyssä. |
PSone on ollut minulla jo monta monituista vuotta ja palvelee edelleenkin kiitettävästi. PS2:n kanssa on taas ilmennyt sellaisia ongelmia, että peli DVD:itä se lukee täydellisesti, mutta peli CD:itä tai musiikki CD:itä se ei suostu lukemaan jos valitsen Browserin päävalikosta. Yleensä joudunkin painamaan Resettiä muutamaan otteeseen, ennen kuin saan CD pelit käyntiin. Jos jollain on ollut samanlaisia ongelmia, niin kertokaahan mitä pitäisi tehdä (ei sitten mitään DC, GC tai XB fanpoikijen "heitä kaatopaikalle" -juttua). Korjauttaa vai hommata uusi? |
Äpis
|
Mielipiteesi on hyvä..., mutta olet väärässä!!
|
- "Does fighting ever solve anything?"
- "Yes.. When you beat Bison, Guile gets to see his old friend Charlie." - Brandon DiCamillo
|
Äpis
Mies haluu vaan olla kova jätkä ja saada julkisuutta. |
|
hIS iNVINCIBLE dELUGE eVIDENCE
3x Xbox (Crystal, mod ja rikki) / 2x PS2 (PAL & NTSC-U/C) / GC / Dreamcast / Saturn / NES / C64 / PS1 / WonderSwan Color / N-Gage QD / GBA SP / N64 / NDS
Nyt: Metal Gear Solid 3: Snake Eater (PS2)
Kaikkihan tietää että Shinji on Nintendon fani? Nintendon koneet taas kestää. |
|
|
hIS iNVINCIBLE dELUGE eVIDENCE
3x Xbox (Crystal, mod ja rikki) / 2x PS2 (PAL & NTSC-U/C) / GC / Dreamcast / Saturn / NES / C64 / PS1 / WonderSwan Color / N-Gage QD / GBA SP / N64 / NDS
Nyt: Metal Gear Solid 3: Snake Eater (PS2)