Tämä on keskustelu Pohdintoja konsoleista ja tulevasta polvesta, Konsolisota alueella, joka on osa-alue Yhteiset alueella: Viestin lähetti alunperin Paolo Olen sanaton. :O (Kenen odotusten? Tuskinpa ainakaan Sonyn joryn.) Kyllä minä jostain aikoinani luin lausunnon, että ...
Kyllä minä jostain aikoinani luin lausunnon, että lbp:n myyntiluvut ovat vastaanneet ihan mukiinmenevästi odotettuja lukuja (varsinki, kun otetaan huomioon julkaisuajankohta ja viimehetkenlykkäys-onglema). Toki pelaajat nyt varmaan odottivat jotain ihmeitä, mutta eipä tuommoselta uudelta ip:ltä, joka ei ole edes räiskintä, olisi näin jälkiviisaana kannattanut odottaa liikoja. Mutta varmasti petti monen odotukset, kun puhutaan myyntiluvuista (hassua, että ihmisillä on nykyään niin ihmeelliset paineet jonkun konsolin pelin myyntiluvuista...mihin on maailma mennytkään?). Kuitenkaan peli ei jäänyt pienten piirien peliksi! |
Epicor:lla on mielenkiintoisia kommentteja. |
Last edited by Weldomite; 28.02.2009 at 09:44.
Kyllähän LBP myi, mutta ei niinkuin sen oli odotettu. Ja kyllä sitä mainostettiin kovaksi koneiden myyjäksi, mutta eipä pahemmin liikahtanut laitteita. Hirveä hype kyllä kasattiin pelin ympärille ja kun myyntilukuja näyteltiin niin oli kyllä todella heikot luvut. |
Laitteisto: Xbox 360 S 250Gt ja Sony KDL-40W4000[/SIZE]
Mikäli ps3n hinta olisi ollut sama, niin tottakai kaupanpäällinen headset olisi kelvannut. En olisi ollut kuitenkaan valmis maksamaan esim 10e lisähintaa konsolista sen takia. Olisiko koneella ollut lisähintaa vai, on jossittelua. En jaksa nyt enempää kirjottaa, kun oon pleikkarin selaimessa. Aika kankeeta ilman näppistä... |
Juu eipä tässä mittään, hermostuin jo ihan urakalla ja äsken vasta huomasin että konsolisota-alueella ollaan |
Last edited by saimaannorppa; 28.02.2009 at 22:01. Syy: Otin silimän kätteen.
Täs on ruvennu vähän pelottamaan että mitenköhän käy nykyisen sukupolven konsoleille ostetulle DLC:lle ja kunkin omasta verkkolatauspalvelusta ostetuille peleille. Varsinkaan kun tietää että tuo boksiitti ei tule kestämään kovin pitkään. No, aika kertoo. |