Tämä on keskustelu Metacriticin arvo, Konsolisota alueella, joka on osa-alue Yhteiset alueella: tjamtjam: kuinka helposti nämä kuvat saat tehtyä, tuli vain mieleen että Wiin, DS:n, PSP :n ja PS2 :n Metacritic-kuvat olisivat ...
tjamtjam: kuinka helposti nämä kuvat saat tehtyä, tuli vain mieleen että Wiin, DS:n, PSP:n ja PS2:n Metacritic-kuvat olisivat mukava nähdä? Tällainen panostus ja kontribuutio tähän ketjuun on sellaista settiä, että voitaisiin vinkata vähän ulkomaailmallekin... |
Erittäin helposti. Täytyy mennä metacriticin pelilistaukseen (esim. Metacritic: Index of PS3 Game Reviews) - kopioida siitä pelien nimet ja pisteet tekstitiedostoon, antaa se tiedoston mun Java-ohjelmalle, joka parsii sieltä pelkät pisteet toiseen tekstitiedostoon, josta ne on helppo ladata GNU Octaveen, jolla on sitten helppo piirtää nuo kuvat (siihenkin mulla on valmis koodinpätkä |
Piirsin nyt kuvat Wiille, PS2:lle, PSP:lle ja DS:lle sekä yhdistelmän PSP&DS ja PS3,Xbox&Wii. Myös vertailun vuoksi löytyy kuva elokuville. |
Kiitos! Pitää tutkiskella noita tarkemmin. |
Itse tykkään katsoa leffa-arvostelut aina Leffatykistä. |
Ostolistalla nyt: TYHJÄ KOHTA (Rahat loppu, päivitetty 31. tammikuuta 2011) (Kauppapalautteeni)
Puhummekohan varmasti samasta kaaviosta? Eli tästä kyse: |