Tämä on keskustelu ps2,xbox ja cube, Konsolisota alueella, joka on osa-alue Yhteiset alueella: eikös täällä ajatella jotakuinkin näin? PS2 miehet: heput kellä ei ole varaa eikä tarvetta ostaa uudempaa konsolia koska ps2 on ...
eikös täällä ajatella jotakuinkin näin? |
Entä jos omistaa kaikki konsolit? |
"Look, dead ahead!"
"Katsokaa, kuolleita edessä!
Siinätapauksessa kaikki kolme yllämainittua yhdistyy yhdessä persoonassa, todisteena Frank. |
Upeasta listastasi puuttui: |
3DS - Dreamcast - DSi - iPhone - PS3 - PSP - PSPgo - PS Vita - Wii - Windows Phone - Xbox360
X360 Gamerscore: 113710 - PS3 Trophies: Level 15 (90%), #30629 - iPhone Game Center: 11113, #278966 - Folding@home score: 757579, #30373 (sijoitus: #Maailma)
joo pahoittelen dreamcastin puuttumista mutta korvasit sen tonppa ihan hyvin |
|
|
Äpis
Mä pysyn PS2:ssa ja PC:ssä jo senki takii et muut KONSOLIT (<-korostus, ei huutoa) voi olla halvempia mut pelit onki sitte 10 - 20 kalliimpia. |
No mulla on tällä hetkellä DC / GC / N64 / NES / PS / PS2 / Saturn / SNES / Xbox, eli.. |
|
On tainnut Diamond-Dog:lla mennä GC- ja PS2-pelien hintalaput väärinpäin. Eipä silti, ei tuo kuuden euron ero mitään ratkaise. |
naksnaks 8<
kyllä mä oon aina cube peleistä 59 maksanu voihan se olla että olen aina katsonu väärästä paikasta ps2 pelei.. konsolinetis näyttäs olevan toi 59 ps2 pelit |
Mulla on: SNES |Game Boy Pocket | Game Boy Color | N64 | Game Boy Advance | Gamecube |
NES/SNES/GBPocket/GBColor/N64/GBA/GC/NDS
http://users.ign.com/collection/ganonussi < pelilista
|
Äpis
Ps2 pelaaja: Hullu kädetön koira |
|
Äpis