Tämä on keskustelu Tulkoon Vice Cityn valtakunta, Konsolisota alueella, joka on osa-alue Yhteiset alueella: Sony Playstation, joka olet aivoissa. Pyhitetty olkoon sinun pelisi. Tulkoon sinun Vice Citysi. Onnistukoon sinun snaippauksesi myös maan päällä niin ...
Sony Playstation, joka olet aivoissa. |
-liian paljon pelejä, liian vähän aikaa-
Amen! Praise the Rockstar! |
Amen, Bandicoot, amen! |
*Jeps, just mitä mä haluan joululahjaksi - 1000:n räjähtävän luodin patruunavyön. Ja muistakaa kertoa kaikille, mitä mä sain. Pysyypähän naapurit hiljempaa.* -Neonsamurai
I'm the only holy one, bandicoot!! You shall fear my powers!! |
|
hIS iNVINCIBLE dELUGE eVIDENCE
3x Xbox (Crystal, mod ja rikki) / 2x PS2 (PAL & NTSC-U/C) / GC / Dreamcast / Saturn / NES / C64 / PS1 / WonderSwan Color / N-Gage QD / GBA SP / N64 / NDS
Nyt: Metal Gear Solid 3: Snake Eater (PS2)
|
Alunperin mietinkin, että mitäköhän tämä täällä yleisellä puolella tekee, kun tämä nyt on niin PS2-peli kuin joku voi olla. Eli eiköhän sitä hypetystä kannattaisi tehdä pelistä kiinnostuneiden keskuudessa. Joku vielä ottaa herneen nenään Jumalanpilkasta tai jostain, kun yleistä puolta lukee muutkin kuin ne joita peli kiinnostaa. Muutenhan täällä kohta laulaa jokainen. Tuskin PS2-miehiäkään jaksaa kiinnostaa jos tänne vetäisisin runon Splinter Cellistä tai laulun Unreal Championshipistä... |
Winter is coming
Nyt: Wanhat Pelit (backlog tyhjäksi, prkl), NHL... Devils & Oilers (Lennu!) Odotuslistalla: Skyrim -- Twitter
|
|
hIS iNVINCIBLE dELUGE eVIDENCE
3x Xbox (Crystal, mod ja rikki) / 2x PS2 (PAL & NTSC-U/C) / GC / Dreamcast / Saturn / NES / C64 / PS1 / WonderSwan Color / N-Gage QD / GBA SP / N64 / NDS
Nyt: Metal Gear Solid 3: Snake Eater (PS2)
|
Turhaan.
Praise the lord! |
Minua ei olisi haitannut vaikka olisi tullut myös xboxillekin (ja gamecubelle) |
Toi Bandicootin rukous oli ihan helmi.. meitsi ainaki repes oikeen kunnolla |
|
Winter is coming
Nyt: Wanhat Pelit (backlog tyhjäksi, prkl), NHL... Devils & Oilers (Lennu!) Odotuslistalla: Skyrim -- Twitter
Xbox-miehet ovat helisemässä... onneksi minulla on PS2, niin voin rehellisesti protestoida GTA: Vice Cityä vastaan ja jättää sen ostamatta. |
"If there's a glitch, you're an ostrich."
np. -
varsinkin mulle kun juoni on kaikki kaikessa niin tuo gta3 oli tays pettymys |
Vice Cityssä on juoni joka GTA3:sta puuttui. mm. IGN:n arvostelu kehui juuri juonen monikerroksisuutta. |
|
Ihan sama kuhan voi ampua kaiken ihan paskaks |
|