Tämä on keskustelu Kyytiä omalle konsolille!, Konsolisota alueella, joka on osa-alue Yhteiset alueella: PS2 : -liian mainstream -vaatii pientä perehtymistä, että osaa poimia ne parhaat päältä kaikista julkaistuista peleistä N64: -pahviboksit pelikaseteille? Mitä ...
PS2: |
jotain mitä tuli päällimmäisenä mieleen. |
|
- "Does fighting ever solve anything?"
- "Yes.. When you beat Bison, Guile gets to see his old friend Charlie." - Brandon DiCamillo
PS2 |
PS2 |
PS2 |
Nyt pelaan:
Cubellani on ollut ongelmia lukea RE:n kakkos levyä (sinänsä ei väliä kun olen sen jo ehtinyt pelata molemmilla hahmoilla läpi), vaikka muut toimii hyvin - tämä kuitenkin kísmittää, sillä yksikään Nintendon valmistama laite ei ole minulla ikinä ennen temppuillut. Toistaiseksi myös pelivalikoima ei ole ollut yhtä tasokasta kuin esim. N64:llä (tätä kai se kilpailu teettää). Onneksi sentään tulevissa peleissä alkaa olla jo kiinnostavia nimikkeitä. |
Gnothi seauton
NES |
Last edited by Solid Snake; 18.04.2007 at 15:36.
Äpis
|
Eli täällä tosifanit Paskovat omien suosikkiensa päälle? |
Cube? Gamecube!
Gc,Gba,N64,Pc,Snes
Nyt: ei mitään
Viimeksi: Metroid prime
Xbox |
Tahtoisin kuolla kuten isoisäni, eli nukkuen. En niinkuin ne matkustajat hänen kyydissään tuolloin, kirkuen.
Pelaan nyt : THPS4 - Xbox | Sega GT 2002 | Ghost Recon
|
naksnaks 8<
|
Tahtoisin kuolla kuten isoisäni, eli nukkuen. En niinkuin ne matkustajat hänen kyydissään tuolloin, kirkuen.
Vitsit,ompahan tekstiä!.No minun mielipiteeni on taas että X-box on turha, ruma, idioottimainen, keskeneräinen, laho, ynnä muuta. |
Cube? Gamecube!
Gc,Gba,N64,Pc,Snes
Nyt: ei mitään
Viimeksi: Metroid prime
|
XBOX |
Mitäs tähän kirjoittaisi
Kuutioni ohjainten liipaisimet ovat perseestä, ja Z:ttaan ei yllä sitten millään |
PS2:n miinuspuolia: |
Varma kuin Jorma!
ai että mitä mun viestille tapahtu? |
Jooh, eli onysabletin poistettu (not me) ja tuo Holybastardin viestit voisivat sitten olla viimeiset... kehittävä kritiikki omasta konsolista on tervettä, mutta tuo "huumori" ei nyt ainakaan aamutuimaan nappaa. |