Tämä on keskustelu Kyytiä omalle konsolille!, Konsolisota alueella, joka on osa-alue Yhteiset alueella: xbox: se kyrsii että optista liitäntää ja parempaa kuvaa varten tarvii ostaa 30:n johto erikseen! saatanan rahastusta! koneen muoto tosiaan ...
xbox: |
PS2: |
Moi mun nimi on Mikko.
Mä en pysty haukkumaan mun xboxia....aaaarggh |
heipat sulle!
|
Nyt pelaan: ICOMitä muuta NYT: PS3:n ja SotC:n odottelu, koulu| PS2 | GBA | PC | SNES | GBC |
Tubaa tulee joka konsolille, jopa Cubelle. |
Night of the living livers !
Hmm... näin ensi tuntumalta kuutio tuntuu painavalta kokoonsa nähden |
|
:eek:
kyllä minäkin sitte: |
I see dead pixels
|
Äpis
Just näin: hei kuules vanha GBC susta ei löydy muutaku vanhentuneet ja homehtuneet paristot ja kuluneet näppäimet!!!11 Peleistä ei löydy muutaku PKMN blu ja sen grafiikka on Percstä jos jostain löytyis sulle ees grafiikka päivitys |
Cube: |
PS2 |
Pelaan nyt: Need for Speed Underground ja
FFX
Pakko on lipsua ihan vähän vaan sen tähen että on niin kiellettyä: Tomppa, sun se on helppo haukkuu ku onmistat Game Cuben, mitähän se nintendo on tosiaan ajatellu! |
Last edited by Chromium Alpha; 12.04.2004 at 20:48.
GameCube |
Wii | PS3 | Xbox360 | GameCube PAL & NTSC | DSi XL | PS2 | ASUS G50VT | Sony 40" W4500 | Popcorn Hour C-200 | Sony STR DB-780 | 5x Usher S520-II, Chorus Vertigo XLS 07 |
|
Äpis
PS2: |
PS2 |
no kyl
Hups siis tarkoitin X-Box kamaa... |
Thompsonin "loistava" DVD-asema hajosi ja kone vietiin Saksaan korjattavaksi. DVD-asema tuli kuntoon, mutta Boxi tilttailee vieläkin pelien aikana. Olisivat nyt perhana voineet korjata kunnolla, kun se kerran Saksaan asti lähetettiin. |
Last edited by Finlandia; 17.08.2004 at 16:27. Syy: Selvitin, mistä konsolista on kysymys.
Nahkurin orsilla tavataan
Olenko minä tosiaan ainoa, jota ei haittaa yhtään, vaikka PS2 "superpelit" eivät olisikaan tulleet Xboxille, ja ei haittaa yhtään vaikka Metal Gear Solid 3 ja San Andreasta ei koskaan nähtäisi boxilla? |