Tämä on keskustelu Kyytiä omalle konsolille!, Konsolisota alueella, joka on osa-alue Yhteiset alueella: Tähän threadiin ei hyväksytä yhtään mitään muuta , kuin oman konsolin haukkumista! Ei YHTÄÄN MITÄÄN MUUTA! Nyt riittää p33£07 sodat, ...
Tähän threadiin ei hyväksytä yhtään mitään muuta, kuin oman konsolin haukkumista! Ei YHTÄÄN MITÄÄN MUUTA! Nyt riittää p33£07 sodat, runnotaan itse käyttämämme masiinat lyttyyn! Eikä mitään "HUOM! VAIN HUHU!" -juttuja, vaan faktaa omasta elämästä! |
3DS - Dreamcast - DSi - iPhone - PS3 - PSP - PSPgo - PS Vita - Wii - Windows Phone - Xbox360
X360 Gamerscore: 113710 - PS3 Trophies: Level 15 (90%), #30629 - iPhone Game Center: 11113, #278966 - Folding@home score: 757579, #30373 (sijoitus: #Maailma)
Dreamcast metelöi. Ohjaimen tatti on vielä surkeampi kuin napit! Peleistä ei löydy muuta omistamisen arvoista kuin muutama seikkailu ja puoli tusinaa autopeliä. Noin kaikki Dreamcastin paremmat julkaisut ovat matkalla muille konsoleille paranneltuina versioina, joten ne harvatkin helmet menettävät arvoaan. |
"If there's a glitch, you're an ostrich."
np. -
No mä voin haukkua Dreamcastia niin kaikki on onnellisia, jooko? |
Gba:n näyttö on ja sen tummuus on jotain aivan hirveää, Gc:n DVD-soittimen puutos vähän harmittaa, liian vähän ropeja, pelit kalliita. Dc:llä on melko huono ohjain, hajos kahdesti viikon sisällä, N64:n ohjain on surkee, vähän roolipelejä, kalliit pelit, Snes on täydellinen |
You think you're too cool for school, well I've got news for you... you aren't! -Derek Zoolander, malemodel
Tässä minua vaivavaat ja vaivanneet asiat: |
PS2: Vain kaksi ohjainporttia vakiona. |
- "Does fighting ever solve anything?"
- "Yes.. When you beat Bison, Guile gets to see his old friend Charlie." - Brandon DiCamillo
PS2 |
GameCube: Todella huono konsoli! Eihän sille ole Haloa eikä GTAta! Vain jotain Mariota ja Zeldaa! Kuka niitäkin muka pelaa? |
"I galadhi cordalyel meldolinya"
Ja sitten asiaan. Xboxin DVD kakesta puuttuu on/off nappi. Huijarisuunnittelija joka sen on huonoa muistiaan/ilkeyttään jättänyt laittamatta siihen kaipaisi palkanalennuksen. Sitten se kone pirskatti alkoi pitämään ihmeellistä ääntä kun pistin sinne sisään hieman naarmuuntuneen vanhan cd-levyn. Aiheutti melkein sydärin, kun pelkäsin että koko kone hajoaa tai vähintäänkin sahaa sen levyn kahtia. Kehtaavatkin kiusata pelaajaa tuollaisilla. |
Winter is coming
Nyt: Wanhat Pelit (backlog tyhjäksi, prkl), NHL... Devils & Oilers (Lennu!) Odotuslistalla: Skyrim -- Twitter
|
"Facts all come with points of view" -Talking Heads- | "Don't believe the hype!" -Harry Allen, Hip-Hop Activist & Media Assassin-
PS3 & PS2 & PSP & X360 & GC | Pelien ikärajoista
Jep unohdin mainita nuo ohjaiporttien vähyydet, joista Frank ja Leo jo kerkisi mainita. Oliverin mainitsema standardi leveys (43-44cm) olisi myöskin kiva juttu. |
Se mua ottaa päähän kun ajattelin että kun ostan konsolin (PS2) niin minun ei tarvitse enää katsella pelin hidastumista, mutta kyllä valitettavasti joissakin peleissä olen sellaista nähnyt. |
|
PSN: GimbleFIN Online pelit käsittelyssä: Battlefield 3, Uncharted 3, Catan. Pelivideoita.
[QUOTE]Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Triforce |
Nes: |
The Long Dark Tea-Time Of The Soul
Tässä huonoja puolia minun 128-bittisistä konsoleista: |
Last edited by Tardini; 10.11.2002 at 12:53.
PS2 |
Kun ihminen puhuu Jumalalle, sitä kutsutaan rukoukseksi. Kun Jumala puhuu ihmiselle, sitä kutsutaan skitsofreniaksi.
PS2: |
"If you are not wasted the day is." "Time is never wasted when you're wasted all the time." RoPS 'n Roll
Miinuksia: |
Jaahas jaahas. |
Turhaan.