Tämä on keskustelu "Konsolisotaa" Stokkalla?, Konsolisota alueella, joka on osa-alue Yhteiset alueella: Kävin tänään Helsingin Stokkan basementissä. Ostoksien lisäksi aioin iskeä näppini Xbox-ständien previkkapeleihin "Splinter Cell" ja "Transworld Snowboarding". Mutta, ständit olivat ...
Kävin tänään Helsingin Stokkan basementissä. Ostoksien lisäksi aioin iskeä näppini Xbox-ständien previkkapeleihin "Splinter Cell" ja "Transworld Snowboarding". Mutta, ständit olivat ihan pimeänä, mitä v... Osastolle oli roudattu huru mycke PS2-ständejä ja paikalla oli Sonyn(?) edustaja joka peluutti naperoilla jotain formula-hässäkkää isolla skriinillä. |
|
Masentavaa... vai mitä?
Heh, reilupeli on eri peli, sodassa kaikki on sallittua. |
|
Nyt pelaan:
jos asetelma olisi ollut toisin päin, niin tästä olisi tullut piiit-kää Microsoftin haukkumisketju. Nooh, forget it. |
The Long Dark Tea-Time Of The Soul
|
viimeeks ku kävin stokkan peli mestassa ni toisessa xboxissa oli bluescreeni (tiedä sitten mitä se meinaa) ja toisessa oli disc read error |
Ehkä niissä on jotain vikaa? Tai sitten jos jokuu tulee esittelemään jotain uutta peliä, niin on aika ymmärretävää että muut koneet suljetaan silloin. Minä en ainakaan haukkuisi MS:ää siitä, jos he tekisivät noin. |
Äpis
Joo, mä en kans oo päässy hirveesti xboxilla pelaan, ku joko on virrat pois, tai greenscreen. Kerran olin jo aivan hilkulla päästä pelaan PGR, mut just kun lataus loppu myyjä tuli ja heitti virrat pois. |
Last edited by Liquit; 10.11.2002 at 16:43.
|
paska peli.
Blue screen on varmaan se mikä useimmissa televisioissa tulee kun kanavalle ei tule signaalia, tai esim. tv on päällä mutta konsoli ei ole. Eli siis telkun ominaisuus. |
|
Winter is coming
Nyt: Wanhat Pelit (backlog tyhjäksi, prkl), NHL... Devils & Oilers (Lennu!) Odotuslistalla: Skyrim -- Twitter
tilapäinen värisokeus? minkä takia luulette että laitoin tuon |
|
paska peli.
|
Eiköhän masiinat oo ollu tiltissä. On se kumma kun eivät osaa valmistaa sitä esittelykojua niin, että siinä olisi kunnollinen ilmastointi. |
3DS - Dreamcast - DSi - iPhone - PS3 - PSP - PSPgo - PS Vita - Wii - Windows Phone - Xbox360
X360 Gamerscore: 113710 - PS3 Trophies: Level 15 (90%), #30629 - iPhone Game Center: 11113, #278966 - Folding@home score: 757579, #30373 (sijoitus: #Maailma)
|
|
Purple is a fruit.
|
Masentavaa... vai mitä?
|