CoD: MW
CoD: MW2
CoD: BlOps
BF:BC2
Socom 1
Socom 2
Socom 3
MAG
Medal of Honor
Tämä on keskustelu Sotapelit sisäisessä ja keskenäisessä vertailussa (CODit, MOHit, Battlefieldit jne), Konsolisota alueella, joka on osa-alue Yhteiset alueella: Mielestäni tähän topikkiin voi aloittaa myös uuden keskustelun kun on kyse kerta tästä pelistä. Itse sanoin kun peli ilmestyi että ...
Mielestäni tähän topikkiin voi aloittaa myös uuden keskustelun kun on kyse kerta tästä pelistä. Itse sanoin kun peli ilmestyi että tätä peliä ei todellakaan väännetä laajemmalti sitä paria vuotta aktiivisesti. Silloin monet olivat kovinkin vastahakoisia, jopa vittuilua tuli. |
En usko että BF 'tappaa' puolet sanoo että se on yhtälailla susui kuin eka osa, puolet sanoo että se on hyvä, eli uskon että MW2 kestää aina seuraavaan CoDiin asti ellei tässä välissä tule viellä joku peli mikä on oikeasti hyvä. |
pc+ql=nomnom
ps3+cod=ripuli
Enpä jaksa uskoa että massat enää cod4 palaavat. Kyllä ne tätä mieluummin pelaa ku on sentään jotain uutta. BC2 saattaa toki hieman vähentää pelaajia ainakin hetkeksi, mutta tuskin mitään täyskatoa tulee. Monet pelaa varmasti molempia pelejä vuorotellen, näin ainakin itse ja monet kavereistakin. Ei tämä peli tule kuolemaan vielä moneen aikaan. |
Luulen että n.50/50 tulee olemaan jako niiden kesken, jotka uutta bäfää alkaa "tosissaan" pelaamaan. Siltikään en usko että mw2:sen pelaaminen siitä syystä loppuisi kokonaan. Varmasti pystyy keskittymään kahteenkin peliin, klaanitasollakin. |
Itsellä loppu MW2:n pelaaminen jo 2-3 viikkoa sitten kun löysin hyllystä Bad Company 1 (Ihan helmi peli! vaati oikeasti opettelua, että saa ukon hengiltä...eikä vain tuuri burstia rekyylittömällä aseella pottuvarpaaseen) toimesta ja nyt BC2 demoa n.20 tuntia pelanneena voi jo melkein sanoa, että ei tule tämän pelin pariin palaamaan. Jotenkin vain nappaa se meininki, että tappamisen eteen pitää tehdä jotakin, eikä vain pieraista viholliseen päin, niin ukko on hengiltä. Cod4 tulen kyllä pelaamaan monta vuotta kunhan pelaajia riittää. Mutta jatkakee te niiden boostereiden, campereiden, nuubtuubejen, akimbo haulikkomiesten teurastamista. Olkoon voima kanssanne! |
Itse en jaksa pelata tätä enää muuten kuin partyssa. Odotin tästä nimensä mukaan Modernia Sodankäyntiä mutta tämähän on jotain aivan muuta. Vihuilla on Heartbeat Sensorit, merirosvo-, länkkärihaulikot akimboina, vihut juoksevat puukottamassa kaikki ja ammutaan vietnamin sodan aikaisilla kranaatinheittimillä jossa on loputtomat kudit ja tappavat kaikki 20m säteellä. |
Veit sanat suustani ja ihan rehellisesti sanottuna pelaan mielummin BF:BC2 Demoa, jos vaan seuraa löytyy, koska sen on sitten vielä monin verroin hauskempaa. |
Luotu kokonaan uusi ketju sotapelisarjojen sisäiseen ja ulkoiseen vertailuun. |
No hyi, Bäfä demo oli kauheeta kuraa, ei iskenyt minuun yhtään. MAG vie sitä 100-0 ja mitä MW2:seen tulee, niin onhan tää aika kaameet kuraa myöskin. MW2 on vaan ainoa oikeasti aktiivinen klaani peli tällä hetkellä, jonka takia tätä itsekkin pelailee. |
bEASTER | KissaKebab
Aika jännä, kun codeissa HC:ta pelanneet ovat tykästyneet (ainakin osa heistä) tohon BF2:n demoon eivätkä ole valittaneet siitä, kuinka paljon sitten nyt tarttee räiskiä että porukka alkaa kaatumaan, kun taas tuntuisi että enemmänkin juuri codeissa normia pelanneet eivät tykkääkään siitä. Tarkoitan siis, että kun joltain kysynyt "mikä oli pielessä," niin suurimman osan perustelu tuntui perustuvan siihen kun pitää ampua niin hemmetisti että tipahtaa. |
MW2 onlinepuoli on todella heikko, joskin sitten taas solo campaign on yksi pelihistorian parhaista. Jos onlinemättöä haluaa, ehdoton suositus tällä hetkellä on MAG. Tulevasta Battlefieldistä nyt on paha sanoa vielä mitään muuta kun et iwo jima tulee ties kuinka monennen kerran |
Signature
Ei se Battlefield minunkaan iske millään suunnattomalla tavalla, mutta on se omassa genressään (Battlefield pelit), mielestäni ihan pirusti onnistuneempi jo Demon perusteella kuin MW2, joka on aivan paska errattuna muihin onnistuneisiin CoD sarjan peleihin. |
Mikä tuossa mw2 kamppanjassa oli niin mahtavaa? iha uteliaisuudesta kysyn ,kun mulla se alko tökkimään siinä puolessa välissä. Sehän oli yhtä ampumarataa huonolla juonella o.O.. Ainut mukava asia oli |
Last edited by TeRm0z; 27.02.2010 at 14:29. Syy: spoileritagit lisätty herkimmille
MW2 ei oo omasta mielestäni mikään loistava peli tosiaankaan, lähinnä tulee pelattua sitä missä on aktiiviset klaanit ja ladderit. Publa on kuitenki ainaki vielä toistaseks mukavaa kunhan pelaa rennossa porukassa eikä ota peliä turhan vakavasti |
Mmm, hyviä pointteja. Omalla kohdalla täytyy ihan tosissaan sanoa ettei MW2:ssa ole mielestäni yhtään onnistunutta CoD mappia, mielestäni samankaltaisuus täytyisi säilyä, mutta mielestäni se ei säily ollenkaan. Mappien koot ovat mielestäni perseestä, varsinkin reittisuunnittelu ei ole yhtään CoDimaista ja mielestäni suunnittelu suosii todellakin myös huonoja pelaajia. Tasoerot, liian monipuolista yms. mitä olen sanonut sata kertaa. |
MP5K:ssa on enempi rekyyliä, ku missään COD4 aseessa |
Itse tulen pysymään CoD4. BF:BC2 on kuitenkin niin erilainen tankkeineen ja muine uudistuksineen. Kyseessä ihan erilaiset pelit, onhan se varmasti hyvä jos jaksaa juosta sen minuutin, että löytää vihun, ja yllätys yllätys siellä niitä vihuja onkin 20 ja kaikki makaavat pusikoissa tai tankissa. Täyttä kuraa sanon minä. Vaikka siinä on enemmän sitä sodan fiilistä niin helposti käy niin, ettei hyvät yksilösuoritukset auta tiimiä voittoon mitenkään jos vastapuolella on klaaneja tjsp. jotka osaavat pelata yhdessä, tietävät ketkä hyökkää ja puolustaa. CoDissa sentään onnistui vielä jos pelasi itse järkevästi. |
No tässä on nyt jo melkoista liioittelua ja jo valmiiksi juoksuhautojen kaivamista. |
Siksi Call of Dutyssa kannattaa pelata Normal-pelimuotoja. Publalla pelatessa harvemmin kaverit koittaa voittaa, vaan yleensä pelataan Kilstreakkien toivossa, jolloin edes itse pitää koittaa voittaa ja jos kavereilla ei ole mikkiä tai muuten älyä ottaa tietoja vastaan, on pakko koittaa yksin ja epäsosiaalisesti. CoD siis kyseessä. |
Last edited by TT-2k; 28.02.2010 at 14:07. Syy: Lainausta siivottu