Tämä on keskustelu Tasohyppelypelien vertailua!, Konsolisota alueella, joka on osa-alue Yhteiset alueella: Kumma juttu kun minulla se tökki usein, kun liiteli waterpackilla ja oli efektiä ruudulla. Ei se kamera niissä taisteluissa minuakaan ...
Kumma juttu kun minulla se tökki usein, kun liiteli waterpackilla ja oli efektiä ruudulla. Ei se kamera niissä taisteluissa minuakaan häirinnyt kovin paljoa, mutta kun se esim. juuttuu seinän taakse niin ei sitä manuaalisesti ohjata sieltä minnekkään, kummaa on myös se että esteistä ei tule läpinäkyviä. |
Tieto vähentää tuskaa.
Missäs päin liitelit sillä FLUDDilla? voisin itse kokeilla jos se on jokin tietty paikka missä alkaa hidastaan. |
|
|
paska peli.
|
|
Olen kyllä yhä sitä mieltä, että Oddworldissä on yksi hienoimmista vesistä. |
Muistaakseni ihan niissä alkupään kentissä, kun lenteli sen liejun päällä ja sattui olemaan vihollisia vähän enemmän ruudulla ja ehkä vettäkin. En ole vähään aikaan pelannut niin en tarkemmin muista, mutta aikanaan pisti kyllä silmään. Jep luulen itsekin, että seuraava Mario ottaa vähän isomman harppauksen eteenpäin (pakkohan sen on) |
Tieto vähentää tuskaa.
|
Minä ihmettelen TODELLA paljon SMS:n saamaa kritiikkiä sen kamerasta. Ei ole helppoa sanoa tätä aika selkeänä vähemmistönä, mutta SMS:n kamera on mahdollisesti paras mitä missään kolmiulotteisessa tasohyppelyssä on tehty. Idea on vain siinä että sitä on opittava käyttämään. Itselläni on oikea peukalo suurimman osan aikaa keltaisen c-tatin päällä samalla kun liikuttelen Marioa. |
"Meidän on löydettävä täydellinen olemassaolo epätäydellisen olemassaolon avulla" -Shunryu Suzuki
Super Mario Sunshinen kamera vaikuttaa huonolta vain, koska pelissä on paljon monimutkaisemmat kentät kuin useimmissa muissa tasohyppelyissä. Marion tyyli vaatii ahtaita kenttiä eikä kamera aina pysy menossa mukana. |
"If there's a glitch, you're an ostrich."
np. -
|
|
Omistan: RalliSport Challenge, Amped ja Halo
Mario. Mies ei perusteluja kaipaa! |
Q. What is a "sea goat"?
A. Unfortunately, no one can be...told what the seagoat is. You have to see it for yourself.
|
|
Unless a reviewer has the courage to give you unqualified praise, I say ignore the bastard - J. Steinbeck
NES, SNES, GB, GB COLOR, N64, GBA, DS, DS LITE, GC, WII, PS1, PS2, PS3, PSP, XBOX, XBOX 360| NP: ToV [XO], InFamous [PS3]
Se alkuperänen Ps2-versio. Nimenomaan siellä sisällä sen taskulampun kanssa, hirviöiden pinta kiiltelee todella upeesti ja se retrokauhuleffa-look siinä ruudulla yleensä pelittää mahtavasti. Mut kyllä grafiikkaa parempi elementti on tosiaan se äänimaailma ja yleinen tunnelma! Pimee huone ja tarpeeks volaa niin tää peli tekee sen mitä yksikään muu peli ei mulle oo tehny - pelottaa oikeasti. |
|
- "Does fighting ever solve anything?"
- "Yes.. When you beat Bison, Guile gets to see his old friend Charlie." - Brandon DiCamillo
Vois ostaa SH2 takas ja pelata kuulokkeilla seuraavan kerran. |