Tämä on keskustelu Ready for a war?, Konsolisota alueella, joka on osa-alue Yhteiset alueella: Sanokaa mikä erottaa xXxboxin ps2 :sesta? Aion ostaa jommankumman - maybe xbox....
Sanokaa mikä erottaa xXxboxin ps2:sesta? |
Give me some vitamins
hienommat pelit tai ainakin mahdollisuus hienompiin peleihin.. ite ostin xbox:in halo, amped, ja transworld snowboarding takia, mutta on sille muitakin hyviä pelejä. |
No heti tulee kyllä mieleen tehokkuus, vaikkei sillä niin ole väliä. Pelithän ratkaisevat. Mutta, xbox = 733mhz, ps2 = 300mzh. Tuo prosessoriteho ei tietenkään kerro kaikkea koneen nopeudesta, mutta pistinpä nyt kuitenkin... |
Ei voi sanoa että XB on parempi koska sillä saa hienompaa grafiikkaa. Seuraavana minun mielipiteeni: |
Mä oon päättäny, etten ajattele niiden tehoja ja muita "pikkuseikkoja", vaan puntaroin kummalla konsolilla on enemmän pelejä mitkä mua kiinnostaa. Tai parempia pelejä mitkä mua kiinnostaa. Esim. Playstation kakkosella mua kiinnostaa Vice City, The Getaway yms. ja Xboxilla ehkä joku Splinter Cell ja Nightfire, joista kummatkin tulee Playstation kakkoselle. Toisaalta Xboxilla on joissain peleissä hienompaa grafiikkaa ja se ehkä pystyy hienompaan grafiikkaan, mutta onhan Playstation kakkosenkin pelit pelattavia ja ihan tarpeeks hyvä graffasia mulle. Ja mun mielestä on ehkä vähän turhaa pistää Playstation kakkosen huonoihin puoliin se et se on kallis, kun loppujen lopuksi niillähän on rahallista eroa vaan n. kymmenen euroa, right? Mä nyt otan eka ylös kaikki pleikkari kakkosen pelit ylös mitkä mua kiinnostaa ja Xboxin pelit ylös mitkä mua kiinnostaa ja sit katon kummalla konsolilla on sellaset mua kiinnostavat pelit parempia. :) |
Good day and night, I'd say you'll survive without grapes.
C:\WINDOWS\Työpöytä\Damageplan
konsolisotaan siitä :P |
paska peli.
osta xbox |
Kun mä aikoinaan (kokonaista 7 kk sitten) tein konsolivalintani, niin se oli oikeistaan helppoa. Mulla ratkaisi tulevan koneen käyttöikä. PS2 laulaa jo YÖ:n ykköshittiä |
Näihin tällasiin täytyy sanoa taas että osta molemmat. Tai oikeastaan kaikki kolme. Ei tarvitse kinata. |
|
Winter is coming
Nyt: Wanhat Pelit (backlog tyhjäksi, prkl), NHL... Devils & Oilers (Lennu!) Odotuslistalla: Skyrim -- Twitter
Mulla on molemmat ja PS2:lla pelaan lähes joka päivä, kun taas X-Boxilla viimeisestä pelikerrasta on varmaan kuukausi! Oikeestaan vähän vatuttaa että ostin aikoinaan Boxin, mutta kait siitäkin ehkä joskus jotain hyötyä on. Pleikalla vaan tuntuu tulevan kaikki pelit mitkä mua kiinostaa... |
|
Tänks kaikille! |
Give me some vitamins