Tämä on keskustelu Pari juttua vielä... (Taas PS2 vs. Xbox), Konsolisota alueella, joka on osa-alue Yhteiset alueella: No perhana, minä olin Rovajärvellä sotaharjoituksissa ja sillä aikaa aihe on laitettu lukkoon. Haluan vielä kommentoida paria asiaa. Tätä juttua ...
No perhana, minä olin Rovajärvellä sotaharjoituksissa ja sillä aikaa aihe on laitettu lukkoon. Haluan vielä kommentoida paria asiaa. |
1200mhz Duronini ja Radeo 8500 tukehtuu jo reilusti ennen kuin ehtii 200 000 samanaikaisen polyn puolelle. Ainut polycountti mikä nyt tulee pc-pelistä mieleen on 100 000 samanaikaisesti. |
|
-Griever
Hifimies is back!!! Käynkin lisäämässä sut vielä mun parhaat pelihahmot listaan. |
Äpis
Toi käy aika säälittäväks. Xbox on teoriassa ja käytännössa ps2 reilusti tehokkaampi senhän näkee jo peleistä. En nyt rupea muuten perusteleen. |
|
Äpis
|
Masentavaa... vai mitä?
|
Äpis
Slaisser: |
Ihan asiasta kolmanteen, mutta kun kiinnostaa...Missä polygoni määrissä PC puolella pyöritään? |
|
|
Säälittävä threadi...taitaa olla PS2:n hyvät pelit vähissä, kun Hifi_Miehellä ja Juupajaapalla vaan innostusta ja aikaa tuntuu riittävän näiden turhaakin turhempien threadien kirjoittelemiseen? Sen sijaan, että alkaisin tässä nyt perusteleen jotain päivää selvää asiaa, niin taidankin mennä pelaan vähän Splintteriä! |
PSN: GimbleFIN Online pelit käsittelyssä: Battlefield 3, Uncharted 3, Catan. Pelivideoita.
|
You'll never walk alone
Nyt. -
|
Last edited by peikko; 06.12.2002 at 17:46.
|
Last edited by keiu; 06.12.2002 at 19:13.
paska peli.
|
|
You'll never walk alone
Nyt. -
|
paska peli.