Tämä on keskustelu Uskomatonta mutta totta!, Konsolisota alueella, joka on osa-alue Yhteiset alueella: Lainatun viestin kirjoitti alkujaan JPH Nyt olikin kyse verkkopelaamisesta, ei pelimausta. Palvelu menee kaupaksi, jos kuluttajat uskovat siihen ja pitävät ...
|
Mielipiteesi on hyvä..., mutta olet väärässä!!
|
|
Ja paskan marjat se mitää kopiointia ollu!! |
|
Tieto vähentää tuskaa.
|
|
No kyllä tuo eroava strategia nyt mielestäni selittää varsin hyvin sen, miksi PS2:n omistajista ei koskaan tule yhtä suuri prosentuaalinen osuus ottamaan käyttöön nettipalveluita. |
Oho, olen samaa mieltä Grooverin kanssa. Ja olen jopa sitä mieltä että Xboksin pelaajat ovat etupäässä online-peleiksi sopivien pelien pelaajia. Tarinan kertovat pelien myyntiluvut ja saatavuus. |
paska peli.
|
luulen itse että tämä johtuu kohtuullisen samanlaisesta käyttäjäkunnasta joka näillä koneilla täällä on, gamecube on erillaisten ihmisten valinta... |
|
Niin... Se on se katu uskottavuus. Playstation 2 pelivalikoima on paaaljon laajempi. Ja kyllähän se muutenkin pitäisi pitäisi tietää että PS 2 on muutenkin muita konsoleita parempi |
|
Ehkäpä Cubea ei sen vuoksi juurikaan huomioida näissä keskusteluissa, että sen omistajat ovat täysin tyytyväisiä laitteensa ominaisuuksiin, eikä heillä ole tarvetta ylistää ja vertailla sitä kaiken aikaa muihin koneisiin.. |
Gnothi seauton
|
Äpis
Kova on yritys ostaa ne kaikki. |
|
Gnothi seauton
|
Äpis