Tämä on keskustelu Neuvokaa aloittelijaa, Konsolisota alueella, joka on osa-alue Yhteiset alueella: Kertokaa nyt viisaammat konsoliviidakkoon eksyneelle, että mikä olisi juuri _minun_ tarpeisiini sopiva kone. Olen aikoinani pelannut nintendolla ja juuri mario-tyyppisistä ...
Kertokaa nyt viisaammat konsoliviidakkoon eksyneelle, että mikä olisi juuri _minun_ tarpeisiini sopiva kone. Olen aikoinani pelannut nintendolla ja juuri mario-tyyppisistä peleistä tykkäisin vieläkin. Eniten kiinnostaa seikkailu ja tasohyppely-pelit, strategia/auto/rähinä-pelit ei juurikaan. Tuntuu hurjalta kuitenkin ostaa vain pelkkä pelikone esim. gamecube, koska en varmasti _niin_ paljon tule pelaamaan. Onko esim. xbox:lle saatavissa haluamani kaltaisia pelejä? Oisko muita vinkkejä? |
|
Äpis
No kaikista paras kone tuohon tarkoitukseen on ehdottomasti Gamecube. Xboxilla juuri noita rähinäpelejä sun muita riittää, niitä juuri joita et halua pelata. Ps2:lle kyllä on sen elinaikana tullut montakin hyvää tasohyppelyä, esimerkiksi Jax & Daxter, Rachet & Clank, ja monia muita hyviä. Itse kuitenkin suosittelisin gc:tä, sille kun tehdään eniten pelejä, jotka ovat sinun mieleesi. Jo pelkän Mario Sunshinen takia gc on hyvä hankinta. |
|
Äpis
PS2. Laajin pelivalikoima. |
PS2 jos kerran haluat lisäksi muutakin kuin pelkän pelikoneen. |
|
|
Äpis
|
|
PS2:lle on edellä mainittujen tasoloikkien (Jak & Daxter ja Ratchet & Clank) lisäksi myös loistavia seikkailupelejä, esim. ICO, Kingdom Hearts, Onimusha (myös Xboxille), Devil May Cry... |
- "Does fighting ever solve anything?"
- "Yes.. When you beat Bison, Guile gets to see his old friend Charlie." - Brandon DiCamillo
|
"The Power Mac G5 is the worlds fastest personal computer and the first with a 64-bit processor."
Jos seikkailupelit ja tasohyppelyt kiinnostavat, niin ehdottomasti GameCube. Jo pelkästään Zeldan takia pitäisi ostaa GC. |
GameCube tuohon huviin. Parhaat seikkailu ja tasohyppely-pelit, joskin PS2llakin on pari hyvää. |
paska peli.
Jos tasoloikkia kaipaa, niin GameCube, ehdottomasti. |
GameCube tai PS2. Mutta kun tuossa GC:ssä ei ole DVD:tä... |
Itse suosittelisin Dreamcastia ensihätään. Pelatessasi sitä voit sitten miettiä, että minkä koneen vielä haluat. Kyllä pelkällä DC:lläkin tulee toimeen paremmin kuin hyvin, varsinkin jos et hirveästi pelaa. |
|
3DS - Dreamcast - DSi - iPhone - PS3 - PSP - PSPgo - PS Vita - Wii - Windows Phone - Xbox360
X360 Gamerscore: 113710 - PS3 Trophies: Level 15 (90%), #30629 - iPhone Game Center: 11113, #278966 - Folding@home score: 757579, #30373 (sijoitus: #Maailma)
Ääh.... |
|
3DS - Dreamcast - DSi - iPhone - PS3 - PSP - PSPgo - PS Vita - Wii - Windows Phone - Xbox360
X360 Gamerscore: 113710 - PS3 Trophies: Level 15 (90%), #30629 - iPhone Game Center: 11113, #278966 - Folding@home score: 757579, #30373 (sijoitus: #Maailma)