Tämä on keskustelu Onko GameCuben pelit lapsellisia???, Konsolisota alueella, joka on osa-alue Yhteiset alueella: ***** sä oot hauska. ps: Kukakoha tääl on kakara?...
***** sä oot hauska. ps: Kukakoha tääl on kakara? |
|
Gnothi seauton
|
|
-=pelimies on erimies=-
|
Masentavaa... vai mitä?
No ei ne kaikki nyt lapsellisii ole. Se on vaan hyvä juttu että vieläkin löytyy super mariot, ne on mun mielestä maailman parhaimpia pelejä varsinkin nintendolla aikoinaan smb1. |
heipat sulle!
No on ne vähän lapsellisia, mutta kyllä niitä lapsellisiakin pelejä on tullut pelattua ja itse asiassa ne jotkut ovat hyviäkin. |
Luuletkos olevasi hetero, todista se http://www.testimaa.com/inhetero/test.asp.
kyllä minua ainakin häiritsee ps2:ssa ja xboxissa se ettei niille ole niitä värikkäitä ja söpöjä pelejä mitä cubelle on,ei aina jaksa niitä harmaita ja synkkiä action adventureja vääntää...minun silmääni ainakin miellytti super mario sunshine paljon enemmän kuin esim.jak2. |
I see dead pixels
Kyllä kaikenlaisille peleille on käyttöä, mutta kyllä ainakin muijani tykkää katsoa kun pelaan Zeldaa tai Mariota, varsinkin Mariota kun se on niin piristävä Splinter Cellin, Metal Gearin, Gran Turismon ja Halon jälkeen. Onhan tuo GC ollut aika kovassa käytössä muutenkin kokoajan ja ne pelit, oli se sitten tummanpuhuva Metroid Prime tai värikäs Super Mario on kaikki erinomaisia. |
Äpis
|
You sell whatever you want, but don't sell it here tonight.
Ilmankos niin moni palaa loppuun ennenkö täyttää edes kolmeakymmentä. Pitäisi ymmärtää, että pelkällä tuloksen tavoittelulla ei aiheuta kuin itselleen stressiä. Itse en ole nyt kolmeen kesään viettänyt minkäänlaista kesälomaa ja sitäkin ennen kesät meni ainakin osittain töissä/lukien yo-kokeisiin/yms. Tänä vuonna aion tehdä tähän poikkeuksen ja viettää kunnon löhöloman, vaikka sitten jäisikin kukkaron pohjalle tulematta niitä ylimääräisiä euroja. |
Winter is coming
Nyt: Wanhat Pelit (backlog tyhjäksi, prkl), NHL... Devils & Oilers (Lennu!) Odotuslistalla: Skyrim -- Twitter
|