Tämä on keskustelu Onko GameCuben pelit lapsellisia???, Konsolisota alueella, joka on osa-alue Yhteiset alueella: ei niissä ole mun mielestä mitään muuta lapsellista kun mahdollisesti ulkonäkö, eikä mulla ole koskaan ollut peleissä grafiikka tärkeintä. Kuitenkin, ...
ei niissä ole mun mielestä mitään muuta lapsellista kun mahdollisesti ulkonäkö, eikä mulla ole koskaan ollut peleissä grafiikka tärkeintä. Kuitenkin, usein on tullut kuultua pahojakin haukkuja aikuisiltakin että cuben pelit on lastenpelejä ja että ne näyttää tyhmiltä o_0. Koko peliala on mun mielestä ainakin osittain lapsellista hommaa, mut en mä sitä häpeä |
Raurun kommenttiin: |
Last edited by Paolo; 27.09.2003 at 22:56.
|
Last edited by Rauru; 27.09.2003 at 22:05.
|
Last edited by Paolo; 27.09.2003 at 23:26.
|
Last edited by Rauru; 28.09.2003 at 08:43.
aika pitkä sigi raurul |
Super Smash Bros. Melee <3
On ne lapsellisia ja siksi niitä rakastankin. |
|
en ole koskaan vaivautunut lukemaan Raurun sigua kun se on niin pitkä |
|
-=pelimies on erimies=-
|
paska peli.
Mielestäni Nintendon pelit eivät ole lapsellisia, mutta mielestäni monien pelien ulkoasu on ylisöpöä, mikä ei miellytä silmääni ei sitten ollenkaan, esimerkistä käy Zelda, pelin sisältö ei ole mielestäni suunnattu lapsille, koska pelissä on haastetta vähän liiaksi jollekkin pikkupallerolle. Ulkoasu on tietenkin aika pitkälle mielipidekysymys. |
Tieto vähentää tuskaa.
On se kyllä hullua kun jotkut väittää Super Mario: sun shineä pikkulasten peliksi, tuossa kuukaisi sitten meillä kävi 7v nulikka ja se pelasi sitä sun shineä eikä saanut siihen alun "vihollis marioon" yhtään vesi osumaa ja siis tarkoitan sitä mikä on siinnä ihan alussa kun ollaan pelattu peliä 5 min ja sitten kun minä vedin sille sen ja se rupesi pelaamaan ensimmäistä varsinaista kenttää niin itku vaan pääsi ja ohjain lensi kun ei saanut edes yhtä ökkömönkiästä tapettua. |
LoZ: Wind Waker:n grafiikka on todella upeaa. Yleensä, kun jossakin pelissä on hieno grafiikka, niin se ihastuttaa alussa, mutta pidemmän päälle siihen tottuu eikä siihen kiinnitä enää niin paljoa huomiota. Wind Waker on yllättänyt ja ihastuttanut minut jo monta kertaa pelin edetessä. Mitä pidemmälle olen pelannut, sitä enemmän peliä arvostan. "Realistisen grafiikan" ongelmana on se, että hahmoista tulee tunteettomia pökkelöitä. Cell shading mahdollistaa piirroselokuvista tutun ilmaisun käytön, mikä toimii ainakin Wind Wakerissa loistavasti. |
|
Tieto vähentää tuskaa.
|
NES/SNES/GBPocket/GBColor/N64/GBA/GC/NDS
http://users.ign.com/collection/ganonussi < pelilista
Nintendo on hyvin trendeissä mukana: kawaii on pop! |
Miettiiköhän kukaan kuolinvuoteellaan: "voi hitto, olisi pitänyt pelata enemmän videopelejä."?
Tutustu pelitoimittajan elämään!
Ei ne välttämättä oo lapsellisia, mutta niiden ulkoasu on lapsellinen. |
Miettiiköhän kukaan kuolinvuoteellaan: "voi hitto, olisi pitänyt pelata enemmän videopelejä."?
Tutustu pelitoimittajan elämään!