Tämä on keskustelu Onko GameCuben pelit lapsellisia???, Konsolisota alueella, joka on osa-alue Yhteiset alueella: Minä vaan ihmettelen kun kuulen väittämiä että GC:n pelit ovat pelkästään lapsille suunnattuja!!! Pelejähän löytyy jokaiselle pelaajalle...esimerkiksi medal of honor ...
Minä vaan ihmettelen kun kuulen väittämiä että GC:n pelit ovat pelkästään lapsille suunnattuja!!! Pelejähän löytyy jokaiselle pelaajalle...esimerkiksi medal of honor ja timesplitters2...Tietysti on ne lasten pelit mutta millä konsolilla niitä ei olisi? |
Niinpä..................... |
|
Tahtoisin kuolla kuten isoisäni, eli nukkuen. En niinkuin ne matkustajat hänen kyydissään tuolloin, kirkuen.
Pelaan nyt : THPS4 - Xbox | Sega GT 2002 | Ghost Recon
Omasta mielestäni on paljon lapsellisempaa se, että 13-vuotiaat penskat pelaa jotain GTA:ta ihan kovina poikina kun siinä tapetaan jne. ja sitten haukutaan Gamecubea. Tosimies pelaa hyviä pelejä vaikka niissä ei tapettaisikaan. Itse olen ainakin huomannut että pleikkarilla eniten näitä oikeita lastenpelejä on, jotka on siis selvästi suunnattu todella nuorille. |
Minusta taas on alkanut tuntumaan, että Cube on nimenomaan vanhemman väen, eli nk. hardcore-pelaajien lempikonsoli. |
ÄLÄ HÄTÄILE
|
Ottaa kyllä päähän se, että "massateinit" sanoo, että gc:lle on vain lapsellisia pelejä, ja sanoo sen takia, että gc on huono. Mielestäni on hyvä, että edes jollekin alustalle tulee omaperäisiä ja ei niin vakavia pelejä, joita voi pelata lapset sekä aikuisetkin. |
täytää kyllä myöntää että suurin osa cuben hyvistä peleistä on ulkoasultaan lapsellisen näköisiä(SSBM,Sunshine, Pikmin, Super Monkey Ball nyt ainakin) |
PS2:n ongelma ei ole omaperäisten pelien puute, vaan pelaajat jotka tyytyvät Grand Theft Autoihin ja Tony Hawkeihin. GameCuben omistajat tietävät, mitä Nintendolla on tarjottavanaan. Parhaat pelit sopivat kaikenikäisille. |
"If there's a glitch, you're an ostrich."
np. -
Oli peli sitten tehty aiheesta kuin aiheesta, niin tärkeintä on se onko sitä hauska pelata. |
Mielipiteesi on hyvä..., mutta olet väärässä!!
|
|
|
meiltä löytyy xbox,cube ja ps2. joten ei johdu siitä että enkö saisi sitä itselleni muutamat kaverit pelaa ihan hulluna tota vice cityy mutta omasta mielestä peli on aivan käsittämättömän TYLSÄ. en ymmärrä mikä siinä viehetää |
|
Vastaus kysymykseen: |
|
Q. What is a "sea goat"?
A. Unfortunately, no one can be...told what the seagoat is. You have to see it for yourself.
Minulle ei ole mitään muuta vaihtoehtoakaan kuin Nintendon konsoli. Jos Nintendo lopettaisi konsolien tekemisen jäisi varmaan minun konsolointini siihen. On se sielä 8-bittisestä asti minuun juurtunut ettei fubu gangstojen ja sonyn ja micro$oftin propaganda minuun pure. |
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now
Eiköhän näille kaikille konsoleille ole omat huippupelinsä, vai kuinka?! Sitä minä ihmettelen, että eräs XB fanboy sanoi, että PS2:lle on vain näitä "veri lentää" -pelejä. Eiköhän noita löydy jokaikiselle konsolille ja jos joku niistä tykkää niin tykätköön. Jos pelissä lentää veri, niin ei se tarkoita, että peli on huono. On tietysti huono juttu, että joku GTA myy sen gangsta maineella, mutta ei se tarkoita että peli on huono. Milläs DOA sarja myy? Seksillä. Tarkoittaako se, että peli on huono? GC:lle löytyy erittäin hyviä pelejä, eli jos jokuu tulee väittämään, että se on lastenlelu niin kannattaa varmaan jättää omaan arvoonsa. Mitä tekisitte jos joku väittäisi, että vessapaperia ei voi käyttää pyyhkimiseen? Minä ainakin jättäisin omaan arvoonsa. |
Äpis
En löydä GC:lle mitään haluttavaa peliä, Skies of Arcadia: Legends ja Phantasy Star Onlinea lukuunottamatta. Suppea valikoima mun makuun, sanon minä. Älkää käsittäkö väärin, en yritä dissata (tai no tavallaan dissaan surkeaa valikoimaa), olen ostamassa Kuutiota. Tavallaan sen takia että haluan tukea Nintendoa (NES:istä N64:n jo tuettu), mutta myös haluan omistaa kaikki kolme kovinta konetta (Dreamcastia ei lasketa mukaan, koska se on liian hyvä mainittavaksi tähän kolmen komppaniaan), jokaiselle löytyy vähintään se yksi exclusive, jota ei muille saa (Metroid ja Celda ei innosta). |
hIS iNVINCIBLE dELUGE eVIDENCE
3x Xbox (Crystal, mod ja rikki) / 2x PS2 (PAL & NTSC-U/C) / GC / Dreamcast / Saturn / NES / C64 / PS1 / WonderSwan Color / N-Gage QD / GBA SP / N64 / NDS
Nyt: Metal Gear Solid 3: Snake Eater (PS2)