Tämä on keskustelu MAG FAQ, MAG Alokasleiri alueella, joka on osa-alue Yhteisö - MAG alueella: 1. Paljonko pelillä on keskimäärin pelaajia nykyään? Arvio riittää. 2. Kannattaako minun ostaa jokin lisä-osa? Mikä? 3. Onko pelimekaniikassa paljoa ...
|
MAG: KonsoliFIN [KFS]Sharkonen http://www.youtube.com/watch?v=OngypAmKiuM
Socom: Special Forces: Suojeluskunta [-S-]Sharkonen
Haaso sen sano,mutta tohon voin lisätä/alleviivata sen,et jos pelin hommaat ja yksin menet kentälle. Niin siitä ei mitään tule,et tiedä yhtään mistä se vihun pirulainen tulee ja mitä pitäisi tehdä. |
("Tyyppi on ku kävelevä sketsi!")
Nyt pelaan: Mikä nyt sattuu milloinkin kiinostamaan.. Odotus listan kärjessä:Borderlands 2, 21.9.2012
Kieltämättä MAGin vois kaivaa tuolta hyllystä takasin konsolin sisuksiin jossakin vaiheessa. Kunhan tulee jotain kunnon peli-iltoja taas, niin sign me up! |
► 46" Samsung Full HD LED-TV | PS3 40 GB (320 GB) | 2x SIXAXIS | Jabra BT135 -headset ► PS3-pelini ► Trophy-kokoelmani
Kiitokset tiedoista ja vinkeistä. Ystävän luona tuli kokeiltua tuota peliä ja hyvältä vaikuttaa. Headset löytyy. Toivottavasti jos peli-iltaa tulee niin torstai on itselle ehkä mieluisin päivä. |
Eiköhän tässä vielä joku peli-iltakin järjestetä, mutta viimeistään kuukauden päästä sitten on MAGin synttäribileet(äkkiä se kaks vuotta menee.. |
Krapula iskee kuin miljoona volttia, kyöni mies kun on..
Terve kaverit on kertoneet minulle tästä pelistä ja kehottavat minua hankkimaan tätä. siksipä kysynkin onko MAGissä enää paljon pelaajia netissä vai kannattaako jättää peli ostamatta pelaajien vähyyden takia? |
toniegypistä kirjoitti: |