14suosittelee
Tämä on keskustelu MAG 2v - Yhtä Juhlaa - Yksi Tiimi! PELI-ILTA, PE 27.1.2012 kello 19.00! KAIKKI PAIKALLE!, MAG Upseerikerho alueella, joka on osa-alue Yhteisö - MAG alueella: Damn, that was crazy night. Oli kyllä todella mainiot pelit vaikka ne eivät oma kohtaisesti aina sujuneet hyvin, tosin health ...
Damn, that was crazy night. |
juuh, hauskaa oli (kaiketi?) no ainakin heräsin sohvalta krapulassa eli synttäreitä oli juhlittu!! taisi jäätyä pari kertaa mut se on magin "ominaisuus" josta turha mainita. ihan kiva määrä kfs-tovereita oli liikkeellä (56?) eli useammin kun saisi porukkaa kasaan niin kiva olisi mut tosielämän velvollisuudet täytyy ekaksi tehdä |
Palaan tähän asiaan sen verran, että selitän tän tapahtuneen. Oli siis peli-ilta, pelaattiin kaappausta ja me hyökättiin. Ajattelin sitten vähän pitää poikia jännityksessä ja ajoin sen ajoneuvon (yksi oli jo aiemmin kaapattu) ensin tahallani väärään konttiin, jotta poikien sykkeet vähän nousisi. Siitä sitten rauhallisesti peruuttelin ulos ja siirsin oikeaan konttiin. Ja aikaakin kelloon jäi reilut pari sekuntia, jollen väärin muista. |
PSN: TKu10YES (Tuku)
SOCOM4 -> [-S-] Suojeluskun.ta * MAG -> [KFS] KonsoliFIN S.V.E.R.
Pääsy MVP listalle. |
- the 11. parhaan mag pelaajan teurastaja ja naatilla 9 henkeä -
Old Gamers' Society - Tosipelaamisesta tosi vanhoille pelaajille || Youtube/MrRamtoi || Paapan Jaarituksia
Huhhuh! Täytyy myöntää että oli pitkästä aikaa aivan pirullisen hyvä peli-ilta. Emme toki saaneet yhtä paljon porukkaa kuin viime vuonna. En minä sitä sano etteikö hiukan yli 50 olisi huono. |
2-vuotis syntymäpäivien kunniaksi pieni pätkä eiliseltä: |
Slay Radio - Go retro!
Ihan mukavat pelit oli taas, kiitoksia kaikille osallistuneille. Omat pelit lopetti illan viides jäätyminen. Kaksi kertaa oon jo tämän pelin kuopannu ja kuitenkin tullut aina takaisin. Oon kuitenkin sen verran viisastunut, että enää en uhkaa lopettaa ennen kuin servut suljetaan lopullisesti. Sabotaasissa ei edelleenkään se maaginen 100 raja ole mennyt rikki, joten tänäkin iltana jatkan sen metsästämistä. |
Kiitos vaan kaikille jotka on samaan aikaan kentällä ollu helvetin hyvistä muistoista ja taistoista!! Kiitos myös hyvistä synttäreistä! |
Mitäs tähän nyt voisi sanoa. Aivan mahtavat pelit! Itsellä mag jäätyi sen verran pahasti että ei enää käyntiin lähtenyt. Piti poistaa kokonaan pelitiedot koneesta ja asentamaan uusiks. Sillähän se siitä sitten hörähti taas käyntiin. Perjantaina pelit jatkui tuonne 2 asti ja samaten lauantaina. Tosin paskanjauhanta Killicatin kanssa kestikin johonkin puol viiteen. |
Kiitoksia paljon 2v. peleistä. Se domi oli paras ikinä. Itse ajattelin tuossa kokeilla taas KFR:n juippia, josko tuntuis kivalta mennä kumipuvussa. En silti enää aktiivisesti jatka, mutta viikonloppuisin kun on enemmän aikaa, voin taistelemaan tullakin. Vaikka MAG tahtoisikin olla Maailman Ainoa Game, pitää noita 2v. aikana kertyneitä muitakin pelejä vähän pelata läpi, jotta voi ostaa uusia. Taistellaan ku tavataan. Samalla tai eri puolella. |
"That's it man, game over man, game over!"
-Pvt. Hudson
Hmm.. Taisin muuten aiheuttaa tuon Domin tiukkuuden. |