Tämä on keskustelu KFS-logoa paitaan?, MAG Upseerikerho alueella, joka on osa-alue Yhteisö - MAG alueella: Ajattelin teettää KFS tai SVER -aiheisen hupparin joten löytyiskö keneltäkään hienoa KFS-logoa painettavaksi esim. mustaan huppariin? Netistä löytyy ainakin noita ...
Ajattelin teettää KFS tai SVER -aiheisen hupparin joten löytyiskö keneltäkään hienoa KFS-logoa painettavaksi esim. mustaan huppariin? Netistä löytyy ainakin noita SVER-logoja mutta mitään KFS-logoa ei sattunut silmään. |
Oon paitahommaa pohtinut jo pitempään. Oisko kiinnostusta useammalla t-paidalle tai hupparille sopivilla logolla? Jos kriittinen piste ylittyy, niin voisi värkätä vaikka Spreadshirtiin tsydeemit sopivilla logolla. |
PSN ID: Ukkosenjumala
Jos valmis tuote olisi asiallinen eikä liian yliampuva, niin olisin kyllä kiinnostunut hankkimaan t-pai(toja)dan. |
Kuten myös, huppareita ei ole ikinä liikaa |
ei mikään huono idea tää paita juttu. KFS tai MAG logo. kyl mulle kelpais |
Get Your Gunn: MAG on the PS3 « BurnAllZombies tällä sivulla on iso MAG logo ja sitten noiden ryhmien tunnukset. |
Itse kans joskus Spreadshirtin kautta tilailin paidan pari ja se nyt ainakin oli suht edullinen mesta. |
Hupparille meikäläisen ääni jos jotain kimppatilasuta ollaan tekemässä |
Hupparin ostan minäkin jos asia etenee. Miksei t-paidankin. |
Minä taas voisin olla kiinnostunut t-paidasta, jos siihen joku hieno KFS logo saadaan. MAG-logo ei niin paljon houkuttele. |
MAG: KonsoliFIN [KFS]Sharkonen http://www.youtube.com/watch?v=OngypAmKiuM
Socom: Special Forces: Suojeluskunta [-S-]Sharkonen
Ehdottomasti mukana jos vain joku saa aikaiseksi järkevän logon |
| PC | PSP | PSVita | PS1 | PS2 | PS3 | Sony Xperia S |
Ashen veil
KAnnatan.. T-Paita ehkä mielummin mutta hupparissa myös messis |
mulle kävis tuo huppari mielummin. |
Hienot paidat kelpaa aina. |
Olen mukana, huppari ja t-paita kummatkin käy, ja nimenomaan KFS-logolla varustettuna. Eikös näitä logoja jotkut ole jo värkänneetkin tässä vuosien varrella? |
PSN: Sivuosuma
- the 11. parhaan mag pelaajan teurastaja ja naatilla 9 henkeä -
Old Gamers' Society - Tosipelaamisesta tosi vanhoille pelaajille || Youtube/MrRamtoi || Paapan Jaarituksia
voesin kyl semmose sver hubbarin laittaa. |
| PC | PSP | PS1 | PS2 | PS3 |
Pikaisesti kasasin nyt jotain. |
- the 11. parhaan mag pelaajan teurastaja ja naatilla 9 henkeä -
Old Gamers' Society - Tosipelaamisesta tosi vanhoille pelaajille || Youtube/MrRamtoi || Paapan Jaarituksia
Toi neljäs näyttää parhaalta, mutta noi silmät näyttää liikaa jollain paintilla päälle laitetulta.. |