Tämä on keskustelu MAG: Yleistä keskustelua, MAG Upseerikerho alueella, joka on osa-alue Yhteisö - MAG alueella: Viestin lähetti alunperin VVTK Jos ei tiimeihin mahdu on perustettava oma, kyllä siellä aina vapaita sotureita on. Itse odottelin eilen ...
Ei vaan ei tiimiin löytynyt porukkaa (vai enkö vain ymmärtäny vihjettä |
Mitäs porukka veikkaa siitä et pysyykö tää vielä pitkään suosittuna pelinä ku ite oon saamassa rahat kasaan vasta tossa 10.-15. päivän tienoilla että onko sillon jo liian myöhästä hankkia peliä vai mite? |
Slay Radio - Go retro!
Tulee pysymään. Vieläkin kuitenkin pitää yrittää toivoa että Zipperin jaksaisi vääntää kasaan jonkinnäköistä privateservusysteemiä, että saisi ihan virallisia klaanimatsejakin aikaiseksi, se vasta herkkua olisikin. (kunhan ei mene samallaiseksi kuin socomin loppuaikoina, joka matsin jälkeen vitutti... se söi aika pahasti mielenkiintoa peliin) |
[FL]ProIndy | www.finnishlions.net |
Nyt: PS3: NHL12, Gran Turismo 5, Uncharted 3 | PC: -
Bunkkereista saa singoilla hajalle tornit mutta miten saako itse bunkkereita tai muita kohteita tuhottua singoilla, kranaateilla tai vaikkapa keskityksillä? |
Omasta mielestä bunkkeri on muutamia kertoja hajonnut tykistökeskityksessä, mutta on toisaalta ihan mahdollista, että siellä oli jo pommi kiinni ja räjähti vaan sopivaan aikaan. Ei sitä ehdi niin tarkasti tarkkailemaan ihan kaikkea, mitä tapahtuu. |
Mahtava peli, mutta sen kehittymiseen ihannetasolle menee vielä paljon aikaa. Olen pelaillut tässä parisen iltaa ja olen vasta 8-tasolla, mutta taisteluja on takana runsaasti. En ole vielä kertaakaan ollut ryhmässä, jossa ryhmänjohtaja (saati ylemmät upseerit) antaisi taistelussa sanallisia käskyjä tms. ohjeita. Yleensä ryhmän muutamat mikilliset jäsenet puhuvat paskaa ja naureskelevat taistelun tiimellyksessä. Ja olen siis S.V.E.R.issä. |
PS3 nyt: Red Dead Redemption, Uncharted 3: Drake's Deception, GT5 (aina!)
iPhone nyt: Grabatron
Onko kukaan huomannut sellaista että kranaatilla ei tuppaa tulemaan kuin yksi tappo per kranaatti. En ole kertaakaan nähnyt kenenkään saavan double tai multikilliä käsikranaatilla, enkä ole siihen kyennyt itsekään vaikka on tullut niitä viskottua vaikka minkälaisiin muurahaispesiin. Yleensä kaikki objektikopit on vihua täynnä, ja vain yksi kuolee. Tai ainakin vain yksi tappoilmoitus alanurkkaan. Jos tappaa nopeasti kiväärillä kaksi niin näkyy molemat tapot alekkain. Sanokaa nyt joku että olette todistettavasti tappaneet kaksi tai useamman yhdellä nadella niin pääsen tästä myytistä eroon. Ettei ole mikään bugi. Toivottavasti menee huonon tuurin piikkiin |
Kyllä niitä kärpäsiä saa tiputettua useamman yhdellä naatilla. Olen itse todistanut tämän (väärältä puolen tosin |
Hehe, mihin tässä mitään squadia kaipaa. Omat päätti olla ovelia ja jäivät hyökkäyksessä valoria vastaan sniputtamaan kotibaseen (ilmeisesti muista ryhmittyneistä siirtyneitä "s.v.e.r. on overpowered!!!!11" pellejä). Meitsi otti ja piti A:n sitten about yksin. Jukolauta, että tuli tappoja ja pisteitäkin oli lopulta yli tuplasti kakkoseen. Onneksi lopulta sitten omat päätti valua myös avuksi, kun totesivat, että tuohan pitää yksin tota A:ta. B:n sai charlie ja delta -squadit sit myös lopulta haltuunsa, mutta eipä noin huonolla tiimillä ollut mitään mahiksiakaan sitten siinä 4 minuutissa edes päästä C:lle. Ehkäpä pitäis kohta jo hakea tuohon kfs-klaaniin, että sais vähän järkevämpää peliseuraa. |
Pitäiskö laittaa pystyyn strategia keskustelu ja jopa joukkueittain "sver, valor.." jne. |
Ilman muuta mukaan saitin klaanitoimintaan! Eilenkin saatiin tehtyä nopeasti strategisia siirtoja, kun kaikki ymmärtävät puhuttua sanaa ja henki on jatkuvasti hyvä. Ryhmän sisäinen dynamiikka ja ymmärrys toisten tekemisten päälle ihan toisella tasolla. Eikä kaikkien tartte olla suuna päänä äänessä, riittää kun on osa tiimiä ja tekee parhaansa. Viihdettä, yhteisöllisyyttä ja aitoa taisteluhenkeä. |
Slay Radio - Go retro!
Välihuomio peliin liittyen. Uusimmassa pelit lehdessä ei ollut yhtään ainoatakaan kuvaa magista. Ei edes kirjain yhdistelmää "MAG" missään. Tulevat osiossakaan ei tätä mainittu. Olenko ihan pihalla jos väittäisin, että tämä MAG ei ole mikää pikku marginaali ilmiö josta pelimedian ei kannata olla ajantasalla. |
Vielä jonain päivänä minulla on aikaa pelata niin paljon, että en ehdi tekemään mitään muuta.