Tämä on keskustelu MAG: Yleistä keskustelua, MAG Upseerikerho alueella, joka on osa-alue Yhteisö - MAG alueella: Sain Verkkokaupasta ennakkotilaajan etuna tuon koodin, jolla pystyi lataamaan storesta Valor-aiheisen dynaamisen teeman ja extra-skinin peliin. Mutta kun menin teema-asetuksiin, ...
Sain Verkkokaupasta ennakkotilaajan etuna tuon koodin, jolla pystyi lataamaan storesta Valor-aiheisen dynaamisen teeman ja extra-skinin peliin. Mutta kun menin teema-asetuksiin, niin siellä olikin S.V.E.R aiheinen teema...? Noh, eipä tuo minua haittaa kun S.V.E.Rillä kuitenkin pelaan. |
Harmittaa olla pahanilmanlintuna, mutta ei se aivan noin mene. Tier 1-lääkintäpiikki antaa kyvyn vain parannella kavereiden HP:t takaisin täysille. Vasta Tier 2:lla saa Resuscitationin ja senkin vain sillä heikommalla tasolla. Kaveri tulee takaisin tantereelle siis puolikuntoisena. Viimeisellä Tierillä on sitten se parempi, joka parantaa täysikuntoiseksi. |
PSN ID: Ukkosenjumala
lvl30 saavutettu, tavoitteena olis lvl35 tänään. Kuinka kalliiks toi skillien resetointi voi tulla, ainaki 1. 3000 2. 5000 3. 10000. toivottavasti ei kallistu enää tosta 10000. |
Mitäs sitä tähän kirjootaas
Nimenomaan, ja tuo Medical kit on hankittava joka tapauksessa, että Resuscitationia ja sen parempia muotoja voi käyttää. Vai saako esim. Improved Resuscitation ostoksella myös itse piikin? Käsittääkseni ei, vaan se vain boostaa tuota 1. tason medkittiä (oletuksena kaikilla oleva ensiapuväline on asia erikseen). |
"Greenpeace Say Nintendo Eat Dolphins, Kill Pandas For Sport" - Kotaku
Onkos teillä ruvennu katkasemaan yhteyttä MAG servuihin tänään, kuten allekirjoittaneella. Keskimäärin joka toisessa tai kolmannessa pelissä lentää kesken kaiken pihalle. Erityisesti sabotagessa tuntuu näin tekevän. |
Pelit pölyyntymässä: R&C ToD ja QfB, MotorStorm KZ2, CoD4, UT3, R2 | Ahkerassa käytössä: Uncharted 2, Dawn of War 2, L4D (PC) Suosittelen: InFamous, LBP, MGS4, SOCOM:C
Frans Mäyrä: Kirja on peliäkin vaarallisempi
PSN ID: Ukkosenjumala
Jos ois halukkuutta Ravenin riveissä spelailla niin miun klaanissa ois tilaa ja puutetta hyvistä pelimiehistä. Eiku vuan ystävänlisäyspyyntöjä tähän suuntaan niin lisäilen listalle. |
Ei voi muuta kuin kiittää tämän foorumin avuliaisuutta. Ilman tätä porukkaa grindaisin vielä jämäpisteitä sniperina. Tulin hankkineeksi nyt tuon elvytystaidon ja heti ekassa matsissa sen kera oma piste-ennätys ja yleneminen kaksi tasoa kerralla. Olin joukon ilmeisesti ainoa medicci. Muuten joukkuepelaaminen toimi yllättävän hyvin, ottaen huomioon publapelien yleisen tason ja sen tosiseikan, että vain joukkueen johtajalla oli mikki. |
What Drama! Apparently the Wilder brothers are squabbling with Stuart again! The pressure from the competition is really starting to show!
Joo ei kyllä pelkällä lahtauksella kerää pojoja. Henkiin herättämisestä kertyy paljon suuremmat saaliit ja sitten on vielä muutakin duunailtavaa kuin vain räiskiminen. |
Vielä jonain päivänä minulla on aikaa pelata niin paljon, että en ehdi tekemään mitään muuta.
Ei täs varmaa hirveitä mee ku siirryn veteran modes ravenin riveihin, kun petassa niillä oli niin mukavaa temmeltää. Eiköhän se tästä, lvl 35 ny. |
Mitäs sitä tähän kirjootaas
Ei jumalauta näin hyvää FPS mättöä ole olemassakaan! |
Hienot pelit taas suomi-poppoolla, ja jopa Domination alkoi olla jo sellaista, ettei ollut ihan täysin hukassa koko ajan. Domissa on se hyvä puoli, että siinä pääsee kyllä halutessaan käyttämään kaikkia varustepakettejaan spawnilta lähtiessä. Itse olin välillä lääkintävälineiden kanssa, toisinaan työkalupakin ja välillä raskas etulinjan rynniä, PST tehtävät jäi vielä kokeilematta. Pisteitä ropisi ihan mukavasti. |
On se peli...hyvän mätön päätteeksi edes häviäminen ei harmita. |
Totta, ryhmien hallinta on todella tuskastuttavaa tuon takia. |
Tiedä häntä, kun puolustaessa rintamalinja on usein asettunut paikoilleen, jolloin kevyellä varustuksella lääkintämies ehtii huutojen ja ruudulla olevan informaation turvin juoksemaan hätiin sinne tänne. Maastot tulevat tutuksi ja jo pelkkä ilmoitus tyyliin "lääkintämiestä tarvittaisiin täällä sillan alla!" riittää kertomaan suunnan minne seuraavaksi ravata. |
Slay Radio - Go retro!