Tämä on keskustelu MAG: Yleistä keskustelua, MAG Upseerikerho alueella, joka on osa-alue Yhteisö - MAG alueella: Viestin lähetti alunperin FelisLeo Jos prosessi on todellakin vain se, että nostat vihun aseen, tulet katumapäälle, ja nostat omasi takaisin, ...
Noin se menee. Kyseessä on mielestäni bugi, tai sitten tietoisesti tehty valinta, koska pudotetun aseen tilaa, eli panosmäärää, ei säilytetä, vaan aseen status resetoituu kun se tiputetaan. Ehkä tuollaisen asemäärän pitäminen kontrollissa on muutenkin hankalaa, eikä maassa lojuvien aseiden tilan ylläpitoon haluta uhrata resursseja. |
"Greenpeace Say Nintendo Eat Dolphins, Kill Pandas For Sport" - Kotaku
strollers.cjb.net
Sitten muutama uusi asia, joka on jäänyt vähän kaivertamaan. |
Veikkaan, että toi MVP-homma on pitäny olla päivityksessä mukana, mutta on taas vahingossa jostain syystä jääny pois, aihemmissakin patcheissahan on käyny samalla tavalla joidenkin ominaisuuksien kanssa ja ovat sitten seuraavassa patchissa heittäneet sen mukaan. |
[zD] zeroDignity
Ei tuu mitään siitä kun yrittää pelata randomien kanssa jotakin domia, ei ne mee sinne mitkä annetaan kohteiksi ja aina juoksentelee yksin. |
Pelit pölyyntymässä: R&C ToD ja QfB, MotorStorm KZ2, CoD4, UT3, R2 | Ahkerassa käytössä: Uncharted 2, Dawn of War 2, L4D (PC) Suosittelen: InFamous, LBP, MGS4, SOCOM:C
Frans Mäyrä: Kirja on peliäkin vaarallisempi
Lopultakin pääsi koneen viereen ja testaamaan versio 2:sta. |
- the 11. parhaan mag pelaajan teurastaja ja naatilla 9 henkeä -
Old Gamers' Society - Tosipelaamisesta tosi vanhoille pelaajille || Youtube/MrRamtoi || Paapan Jaarituksia
|
Snipujen tehot ovat nousseet samassa suhteessa kuin muutkin aseet. Armorien tehon heikkeneminen on vaikuttanut enemmän. Light ja light+ ei enää riitä yhtä hyvin suojaukseen. |
$post_count++;
|
En ota kantaa pelityylin pakottamiseen, mutta selvästi huonoja aseita ei käytä alun kokeilun jälkeen kukaan. Näin kävi tier 3:sille ja osittain tier 2:sille. Siinä on useita aseita joiden resurssit voisi käyttää muuhunkin. Itse kyllä kannatan huonojen aseiden poistamista, mutta toistaiseksi zipperi on vain korjannut niiden puutteita. |
$post_count++;
^ Niin siis poistaa en missään nimessä haluaisi Snipereitä, mutta selvennän kantaani vaikka esimerkillä. Jo ennen snipereitten parantumista esim. valorin sabo puolustuksessa A:n ja B:n räjähdettyä B:n spawni paikalta pääsee hyppäämään sen kontin päälle. Siinä näki aina vähintään yhden miehen makaavan koko loppupelin ajan, ja ampuvan vain laskuvarjojääkäreitä. Nyt kun tier 3 tappaa kerrasta, pahoin pelkään, että näitä sankareita alkaa olla saman kontin päällä makaamassa 3-4 kappaletta, ja voit vain kuvitella kuinka mukavaa sieltä laskuvarjoilla on tällöin hyppiä, kun niskaan sataa ennen pelikentälle pääsyä arvioilta n. 12 laukausta kerrasta tappavia luoteja. |
Eilen nähtiin jo esimerkki tosta Valor snipauksesta, joku veti yksinään 88 tappoa snipulla juuri tuolla. Laitetaanpa pari snipua lisää ja kukaan ei pääse kohta edes varjolla alas. |
[zD] zeroDignity
Jep. Kerkesi jo fiilikset nousta kun A/B tuli alle 5min että nyt menee hyvin mutta loppupeli menikin enemmän tai vähemmän siihen että katsoi kun oma ukko tippuu kesken laskuvarjohypyn maahan snipusta. Ei siinä, hyvinhän se vastapuolen kaveri ampui kun tuollaiset määrät nakutteli mutta vähän kävi kuitenkin kyrsimään. Pitänee vaan tehdä vielä yks classi (ei muuten riitä 2.0ssa nämä 5 paikkaa mihinkään) ihan tota laskuvarjohyppyä varten mihin lyödään heavy armorit niskaan jos tuntuu olevan monta/taitava snipu(a) vastassa. |
-[zeroDignity]-
En ole kokeillut, mutta luulisin että Light ja Light+ hyppääjät tippuisivat myös yhtä hyvin BR+bipod tai MMG+bipod aseillakin. Tai sitten haulikon kanssa juoksentelee hyppyalueen alla.. (sopivasti tuli aiheesta videota vastaan). |
$post_count++;
^ Sinä missasit pointin. Kyllähän sinä voit tappaa (helpostikkin) millä tahansa aseella laskuvarjojääkäreitä, se ei häiritse minua. Mutta yksikään haulikkosankari ei ole onnistut minua kahdesti putkeen tappamaan laskuvarjoihin yhdessäkään pelissä koskaan, paitsi sniperit. Ero on, että vaikka laskuvarjo spawnilla olisi koko ryhmä haulikkomiehiä, voin siirtää tällöin spawnini vaikka A:n spawnille, (valor esimerkki) ja sieltä hyökätä stealthinä heidän niskaansa (toteutettu monta kertaa.) He taistelevat pelikentällä, minne minun on teoriassa mahdollisuus hyökätä monellakin eri tavalla. Mutta kerroppa minulle miten minä taistelen näitä spawn-kontilla makaavia snipereitä vastaan ? |
Omasta mielestä tuo on aika realistista, joka on hyvä juttu! Tuossa tilanteessa, itse vaihtaisin spawnipaikaksi jonkin muun ja menisin tappamaan tuon sniper tyypin... |
eräs asia minkä huomasin eilen: |
strollers.cjb.net