Tämä on keskustelu MAG: Yleistä keskustelua, MAG Upseerikerho alueella, joka on osa-alue Yhteisö - MAG alueella: Viestin lähetti alunperin FelisLeo Minulla on parempi ehdotus: a) unohda K/D Ratio, b) pelaa tiimissä yhteisen tavoitteen eteen c) jatkuvasti ...
0,74 on kuitenkin aivan eri kuin 2,24 ;P Ja kyllä se tiimiäkin helvetisti auttaa kun vihuja tippuu sabossa siinä 40-50 nurkilla pet matsi (joista monet vastustajan kämppääviä snipereita, joita tuskin muut edes yrittävät tappaa). On ollut paljon saboja jossa kuolee satoja omia laskuvarjohypyissä kämppäävien snipereiden takia. Niitä on jonkun hyvä käydä poimimassa pois. |
Mauri "Darkblade" Majanoja
Mission designer - The Babylon Project
Auttaa kyllä. Pointti onkin siinä tapetaanko niitä vihollisia oman K/D ration vai faktion voiton takia. Jos perimmäinen tarkoitus on huudella joka käänteessä omaa erinomaista K/D ratioita niin ainakin minun mielestä silloin peliä pelataan itselle ja on hukattu tämän pelin ajatus. |
- the 11. parhaan mag pelaajan teurastaja ja naatilla 9 henkeä -
Old Gamers' Society - Tosipelaamisesta tosi vanhoille pelaajille || Youtube/MrRamtoi || Paapan Jaarituksia
Päätin sitten itse kokeilla tier 3 sniperiä, ja ostin sen 5 load outtiin väijymään, josko sitä tulisi sabossa peli, jossa pääsisi laskuvarjojääkäreitä tiputtamaan. |
Dääm, nyt alkoi kutkuttamaan sitten vielä enemmän kokeilla jälleen snipulla. Tosiaan itelläni joku 3500 tappoa perus konekiväärillä, nyt yritän epätoivoisesti saada assault-hernepyssyillä sitä mitaliin oikeuttavaa määrää täyteen ja voin kyllä todeta että hidasta on. |
"Sillä rintamalla missä suomalainen S.V.E.R.-mies seisoi, vihollinen aina lyötiin". - Sergei Maslov
Ainiin unohtui tännekki mainita, maanantaina saatii Ravenin kesken jopa 8 hengen ryhmä kasaan ja pelaaminen muuttui kerta heitolla! Tosin turpaan tuli peleissä, joista kiperin tappio sattui Sabon Raven puolustuksessa, kun kellossa oli aikaa 14s jäljellä! Mutta KFS taisteli mallikkaasti, ja domissa puolustimme muittenkin kirjaimia urhoollisesti. Jäi kyllä askarruttamaan Ravenin nykyinen taso randomien kesken, koska jos kentällä jotain positiivista tapahtui, oli se melkeinpä meidän ryhmän ansiota. |
Joo tosiaan oli hyviä matseja, vaikka melkein kaikki hävittiin, hauskaa oli. |
[zD] zeroDignity
Cyrus1:n kommenttiin nojaten, päästäänkin seuraavaan, vakavahkoonkin asiaan pelin tulevaisuuden kannalta. Oliko 3 PMC:tä pitkällä aika välillä katsottuna oikea veto Zipperiltä ? Pelaajamäärien pienentyessä isoihin peleihin on vaikeampi päästä, ja veteroituminen toi mahdollisuuden vaihtaa puolia miten lystää. Olisiko alun alkaen ollut parempi 2 toisistaan aivan erillaista PMC:tä, ja valitun puolen jälkeen siellä olisi pitänyt pysyä. |
Hah! Valorilla opetallaan taas medkittien tarpeellisuutta. Siis jättämällä ne pois. Muutenkin viimeaikojen pelailujen perusteella asialliset random pelaajat ja kunnolliset matsit ovat olleet vähissä. Onneksi eilen sentään sain vähäsen tulitukea klaanilistalta. Jotenkin tullut socomin veteraaninuubittelijoita täyteen tuo valorin random puoli. Äänestys alkaa aina joukkueen johtajille. Jos pelaat huonosti, alkaa äänestys ja jos pelaat hyvin alkaa äänestys. Jos komeilet joukkueesi listan kärjessä, niin turha yrittääkään heittää tuntemattomien kanssa läppää, kun kaikki ovat niin verisesti loukkaantuneita. |
Last edited by Rottamopo; 13.10.2010 at 14:45. Syy: typo
Vielä jonain päivänä minulla on aikaa pelata niin paljon, että en ehdi tekemään mitään muuta.
Kuin omasta suusta tuo. Valorilla pelasin itse aikoinaan muutaman viikon. Sopivasti osui joku XP kampanja siihen niin nopeasti vaan kuuteenkymppiin ja faction kiertoon. |
-[zeroDignity]-
|
Eilen illalla oli taas mukavat pelit (Raven). Saatiin jopa täys ryhmä kasaan ja kaikilla oli lisäksi mikki. Jos en tänään kerkee tulla niin pelaillaan sitten perjantaina/viikonloppuna. |
-_-
Oli kyllä ihan mukavat mähinät. Sen verran kovia pyssysankareita löytyi riveistä ettei niissä muutamassa pelissä mitä pelasin niin vastusta meinannut löytyä, vellihousuja puskien lomassa vain |
Juu ihan hyviä matseja, vaikka enemmän vielä pidin kyllä niistä maanantain tappiomatseista. Harmi vaan, että ei päästy sopivaan väliin domijonoihin, vaikka pelaahan saboakin mielellään. |
[zD] zeroDignity
Joo hyvät pelit tosiaan oli, mutta ne muutamat naurettavat sabovoitot olisivat voineet jäädä kokematta. Hauskin mitä itse muistan oli tosiaan se Raven puolustus, missä oltii koko tiiminä spawn-tappamassa vastustajia. Lopputekstien heilahdettua ruutuun oli pienimuotoinen ihmetys itsellä päällä, kun statseihin heilahti 22 tappoa 0 kuolemaa, vaikka koko pelin ajan olin vastustajan spawnilla atac-rynkyn kanssa riehumassa. |
Last edited by Haaso; 14.10.2010 at 15:21.
Heppu taisi ainakin yhdessä domissa olla vastassa eilen. Meni tosi tiukille ennen SVERin niukkaakin niukempaa voittoa. Otin tiimin puolesta Hepulta varmaan 3-4 kertaa kranua naamariin |
-_-