Tämä on keskustelu MAG KonsoliFIN-klaanien lyhenteet ja tunnukset + Upseerit, MAG Upseerikerho alueella, joka on osa-alue Yhteisö - MAG alueella: kiitän ylennyksestä, ja lupaan jatkossakin tappaa kaikki... peace...
kiitän ylennyksestä, ja lupaan jatkossakin tappaa kaikki... peace |
Kiitän myös ylennyksestä, kumarran syvään ja lupaan tehdä parhaani tästäkin etiäppäin. Lupaan myös auttaa noissa KFS-rekrytoinneissa, aloitettu on jo. |
Noniin. Ranka ja riemusta kirjava upseerin eloni päättyy valorin riveissä. On ollut ilo lähettää miehiä kohti kuolemaa aalto toisensa jälkeen. Jäin noin 13 levelin päähän unelmastani veteranisoitua kaikista klaaneista. Mutta aika ei vain nyt riitä tähän touhuun. Tähän asti on rämmitty harmpaat irvessä ja nyt näyttää siltä, etten saa enää tarpeeksi porukkaa motivoitua ympärilleni valorilla. Ravenilla se vielä onnistui ja sieltä jäi taskuun muutama eeppinen yhteen otto KFS:ssän kanssa. Valori on nyt suoraan sanottuna kuoleman kielissä, eikä asiaan ole hirveästi voinut vaikuttaa. |
Vielä jonain päivänä minulla on aikaa pelata niin paljon, että en ehdi tekemään mitään muuta.
Tänään hölmistyynenä aloin saamaan viestejä klaanilaisilta, että pistähän lobbyä pystyyn. Iloiseksi yllätyksekseni huomasin, että joku (kukahan hän mahtoi olla?) oli ylentänyt minut upseeriksi. |
Onko KFR ja KFV klaaneissa vielä aktiivisia upseereja? Jollei, vapaaehtoiset voivat ilmoittautua niin käyn ylentämässä. |
"Greenpeace Say Nintendo Eat Dolphins, Kill Pandas For Sport" - Kotaku
Varjo_FIN taitaa olla KFV:n ainoa aktiivinen. Lisää tarvittaisiin. |
Vielä jonain päivänä minulla on aikaa pelata niin paljon, että en ehdi tekemään mitään muuta.
[zD] zeroDignity
Lukeeko tuossa Raven? |
3 on 300% enemmän kuin mitä olen Valorilla nähnyt siellä käydessäni |
Onko nämä KFR upseerit kuinka aktiivisia? En kyllä ole KFR:ää itseään kovin aktiivisena nähnyt, verrattuna KFS:ään.. Olisi mukavaa välillä päästä kunnon joukkueessa pelaamaan Ravenin riveissä. |