Tämä on keskustelu Taitojen kehittäminen ja välineiden valinta, MAG Upseerikerho alueella, joka on osa-alue Yhteisö - MAG alueella: Kyllä se nollaantuu. Itse respeccasin sen 3000 ja nyt on maksu 5000 pistettä. Vaihdoin siis SVERiltä Ravenille. Voisko olla, että ...
Kyllä se nollaantuu. Itse respeccasin sen 3000 ja nyt on maksu 5000 pistettä. Vaihdoin siis SVERiltä Ravenille. Voisko olla, että samassa factionissa jos pysyy, niin sitten ei nollaa? |
[zD] zeroDignity
Foeman [fuu-maan] (Definition of the forgotten God Creature from the ancient times. Abilities include amazing Sex appeal, Kung-Fu and God-like powers.)
lukihäriö eip mitään voi poistaa. |
Voiko tuolle tasolla 60 jäädä odottelemaan vai pitääkö siinä heti valita ottaako veteraanimoodin vaiko ei? |
Voit odotella niin kauan kuin haluat ja sitten log-in ruudussa painamalla kolmiota voit veteranisoitua. Täältä löytyy jokseenkin kaikki info: http://blog.mag.com/blog/2010/01/vet...n-explanation/ |
Last edited by Zaccheus; 16.02.2010 at 16:33.
"The hardest thing in this world is to live in it."
Tähän korjausta. Vedin eilen veteraaniksi samassa armeijassa ja re-spec-pisteitä vaadittiin ekaan se 3000 pistettä. Juuri äsken otin respecin ja oletin, että olisi tullu se 26k pistettä, mutta siellä seisookin tuttuun tapaan 5k pistettä. |
PSN ID: Ukkosenjumala
Merkillistä koska itselläni ei tapahtunut minkäänlaista muutosta noiden respec pojojen suhteen. Itse respaccasin välittömästi päästyäni tasolle 60. Pojoja oli tuolloin +28000/26000, respecin jälkeen pisteitä oli +2000/26000. En tiedä olisiko uudelleen kirjautuminen voinnut vaikuttaa tuohon, tein kaiken kuitenkin yhdeltä istumalta... |
Foeman [fuu-maan] (Definition of the forgotten God Creature from the ancient times. Abilities include amazing Sex appeal, Kung-Fu and God-like powers.)
Siis et mennyt veteraaniksi missään vaiheessa? Tais mulla mennä puurot ja vellit sekaisin ja luin huonosti sun postauksen. Sori. Mä siis pistin veteraanina menemään. |
PSN ID: Ukkosenjumala
Onko kokemuksia siitä kaikkein keveimmästä panssarista (SVERin, mutta kai ne on kaikilla samantehoiset)? Mediccinä sitä tekisi mieli sekä liikkua entistä liukkaammin että saada samaan loadoutiin singon ja lääkepyssyn lisäksi hitsivehkeet. Mutta onko kevyimmästä panssarista juuri toppatakkia tehokkaampaan suojaan? Nyt olen tetsaillut sillä keskimmäisellä ja pysynyt taistelun tiimellyksessä olosuhteisiin nähden aika pitkäänkin elossa. |
PS3 nyt: Red Dead Redemption, Uncharted 3: Drake's Deception, GT5 (aina!)
iPhone nyt: Grabatron
MAG Ultimate Gun, Armor, Attachment, Equipment, and Perk Guide w/Stats - MAG - Discussion - PlayStation MAG |
Hö. Meikä just meinasi sanoa, että pelasin pitkään raskaimmalla ja keskimäisellä armorilla. Nyt on kaikissa loadouteissa kevyin panssari. Niin ja se Vipera... |
Jalkamiinat olis varmaan vuorossa seuraavaks ja pinnatkin on kasassa. Sellasta kuitenkin kysyisin, että häviääkö ne jos mä kuolen ja onko niiden laittamisella minkälainen rajotus? |
"The hardest thing in this world is to live in it."
2 voit laittaa niitä maahan. Jos yrität laittaa enemmän, aiemmat häviävät pois sitä mukaa kun laitat uusia. Miinat häviävät kuolemasi jälkeen vasta silloin, kun spawnaat uudelleen peliin mukaan. Ovat siis maassa myös silloin, kun olet kuollut kokonaan pois ja respawn-sekuntilaskuri pyörii. |
Slay Radio - Go retro!
Nyt pitää omasta takaa vetää sanoja takaisin, kun silloin aiemmin tuumailin, etten sillä Viperalla oikein osaa. Kyllästyin rynkkyihin pienen lipaskoon takia ja ajattelin, että perkule annetaanhan vielä Viperalle tsänssi. Se kannatti ja ainakin toistaiseksi sillä on saanut hieman enemmän lössiä tapetuksi sellaisissa tilanteissa, joissa rynkyn kanssa olisi kuollut itse ensimmäisen äijän jälkeen. Tästä lähinnä kuuluu kiitos isommalle lipaskoolle, vaikkei se tässäkään tietenkään yhtä iso ole kuin kk:ssa. |
Itekin käytän viperaa, kun en enää jaksa lmg:tä käyttää sen helppouden takia. En sitä voi edelleenkään hyväksi sanoa, mutta silloin tällöin se yllättää ja saa naputettua monta vihua putkeen. Sit välillä se taas on niin, että vihut ei vaan kuole. Tossa päivityksen jälkeen oli suoraan just semmonen peli, että mitenkään ei saanut vihua kuolemaan, vaan aina paukahti avustus. Lagia varmaankin, mutta harvinaisen randomisti se toimii. |
Niin kuin joku jo täällä varmaan sanoi niin aseella ei ole hirveesti väliä tässä pelissä vaan se miten pelaat, minä en ainakaan ole huomannut eroa tappojen suhteen oli ase siten rynkky, lmg tai vipera. |
PS3 pelini [Myynti/Osto/Vaihto]
Itsellä se onkin ollut vähän hakusessa, että mikä sopii omaan pelityyliin ja ainakin tällä hetkellä tuntuisi, että Viperalla tulee keskiarvoisesti tappoja hieman enemmän kuin esim. rynkyllä. Vaikken tappoja niin metsästäkään vaan yritän pelata tavoitteiden mukaisesti ja parannella tovereita siinä sivussa mahdollisimman aktiivisesti, niin kyllä siitä vaan apua on, jos käsissä on sellainen ase, jolla saa ne eteen tulevat viholliset saa hengettömäksi. Lisäksi nimenomaan tuon Viperan edullisuus antaa myöten ottaa sitten hyödyllisiä varusteita mukaan enemmän, jotka sitten taas auttavat tavoitteiden saavuttamisessa. Tämmönen yhtälö siis tällä kertaa. |