Tämä on keskustelu Taitojen kehittäminen ja välineiden valinta, MAG Upseerikerho alueella, joka on osa-alue Yhteisö - MAG alueella: Viestin lähetti alunperin Tunnettu Peleissä jäi vaan harmittamaan, et ei ollut hankkinut itselleen lääkintämiehen taitoja. Konekivääriä olen tähän mennessä vain ...
|
"Greenpeace Say Nintendo Eat Dolphins, Kill Pandas For Sport" - Kotaku
|
Jotain pitää joka tasolta hankkia että saa seuraavan tason auki, mutta ei ole pakko ketjuttaa esim. lääkintävälinettä lääkintäväline-elvytystaito-parannettu elvytystaito vaan voi ottaa suoraan lääkintäväline-parannettu elvytystaito paketin. Säästyneet kaksi pistettä voi käyttää muuhun että saa tasot auki, mutta joutuu odottamaan elvytystaitoa pidempään. |
Mä olen kiltisti avannut aina kaikki ensimmäisestä lokerosta ja sitä rataa. Mut tuohon pitää tehdä muutos. Pitää tutkia miten pisteet saa takaisin. |
Monella muullakin lienee vaikeuksia päättää mihin vaivalla hankitut taitopisteet käyttäisi. Elvytystaito lienee melko itsestäänselvyys monelle, mutta sen jälkeen ainakin itsellä on hankalaa päättää mihin haluaisi suuntautua. Tällä hetkellä käyttöä odottelee 7 taitopistettä. |
Last edited by hartzu; 29.01.2010 at 11:22.
Just, eli tuo eka elvytystaito olis kannattanut skipata. Mutta onkos asia sitten niin, että jos ottaa tuon parannetun elvytystaidon ainoastaan niin onko se yhtähyvä kuin elvytystaito+parannettu elvytystaito? Jotenkin tuntuisi vaan oudolta että peliin olisi pistetty tyystin turhiksi jääviä optioita. Jossain LMG:ssä ymmärtäisi jos yhtä aikaa ei voisi käyttää jalustaa ja kahvaa, mutta elvytystaidon suhteen ei voi valita joko elvytystaitoa tai parannettua sellaista. |
Vielä jonain päivänä minulla on aikaa pelata niin paljon, että en ehdi tekemään mitään muuta.
Tuo hahmon muokkaus oli tosiaan hyvä vinkki! Meinasin jättää sen elvyytystyökalun ekalle tasolle joka antaa siis 50% helttiä virkistetylle soturille. Teinpä sitten sen hahmon muuttamisen ja naputtelin pisteet uusiksi (samalla pitää muistaa sitten varikolla käydä laittamassa kamppeet hahmolle taks päälle!). Oli kaksi "ylimääräistä" pistettä käytettävissä. |
En tiiä onko yhtä hyvät elvytystaidot skipaten toi eka vai ei, muttei se eka silti turha ole. Itellä on toi eka avattu ja oon tyytyväinen siihen. Keskityn enempi vihollisten teurastamiseen ja herättelen vain viereen kuukahtaneita. Kaikki kun ei voi kumminkaan juosta pelkästään niitä haavoittuneita herättelee. Nyt kun mul on toi eka joka riittää mulle niin multa säästy monta pistettä leluihin jolla aiheuttaa vihujen mediceille hommia. |
Tosta elvytystaidon (Resuscitation) hankkimisesta tuntuu olevan epäselvyyttä, niin pistetääs uusiksi koko hoito. |
PSN ID: Ukkosenjumala
Jotenkin nuo "pisteet täytyvät olla suhteutettuja", muuten noissa aseiden spekseissä ei ole mitään järkeä... |
Virallinen tiedonanto Zipperiltä on, että ne pelin sisäiset speksit on suuntaa-antavia ja niitä ei kannata liian tarkkaan tuijotella. |
PSN ID: Ukkosenjumala
Onko missään mitään listaa siitä, että mitkä vaikuttavat ja mitkä eivät vaikuta siihen "arvoon" joka on käytettävissä valittaessa hahmolle mitä se kantaa mukana. Eli esimerkkinä vaikka aseeseen optinen tähtäin lisää tuota arvoa, mutta nopeampi lataus ei lisää. Olisi kiva tietää mitkä lisäävät ja mitkä ei, kun jotkut ominaisuudet ovat sellaisia, että ne voisi ottaa mukaan kantoon mutta hahmolla ei ole enää yhtään varaa ottaa mitään sellaista joka "maksaa" lisää. |
Tuo meneei niin, että kamat jotka "asennetaan" aseeseen, nostavat tuota hintaa. Siis tukijalat, scopet, silencer. Mutta sun pelaajan aseenhallintakykyjä nostavat ominaisuudet eivät, elikkä lataamisnopeus, vakaus yms. |
Ei nosta hintaa mikään tuollainen "ominaisuus". Härpäkkeet toki taas maksavat, jammerit, miinat jne. |