Tämä on keskustelu Tekniset ongelmat, MAG Upseerikerho alueella, joka on osa-alue Yhteisö - MAG alueella: mulla on tarjonnu tota samaa virhettä jo monta päivää eikä toimi vieläkään...
mulla on tarjonnu tota samaa virhettä jo monta päivää eikä toimi vieläkään |
Eilen taisi olla servut muutenkin tokkurassa. Domination ja Aquisition matseihin pääsy oli pahinta tervaa koskaan pelin historiassa. Jopa niin pitkät nuo peliin pääsy odottelut oli, että peli on hyllyssä kunnes saatte todistettua, että pääsee edes jokseenkin järkevässä ajassa pelaamaan. |
Vielä jonain päivänä minulla on aikaa pelata niin paljon, että en ehdi tekemään mitään muuta.
Omasta mielestä eilen ei ainakaan ollu mitään suurempaa odottelua hallintaan tai kaappaukseen... Kerran tais vaan hajottaa ryhmän peliin mennessä. |
Itselle sattunut useamman kerran niin että olen mennyt asettamaan pommia ja ehdin ehkä saada sitä palkkia 10% täyteen kun kuolen. Pommi kuitenkin asettuu loppuun asti ja joskus ehdin jopa respata uudelleen kun tulee ilmoitus että asetin räjähteen |
Eli puhetta yhteyden pätkimisestä MAGissä. |
Kerran on kohdalle vastaava sattunu. Mulla welhon netti ja selkis ku piti modeemia 5min pois päältä.. Sillon kyllä heitti myös PSN:stä jatkuvasti ulos. |
hmm.. iskee että "palvelimeen ei nyt saada yhteyttä. yritä uudelleen painamalla ok" tuleeks jollain täl hetkel tätä samaa? vai oonko ainut? |
Ruvennut tuo peli jäätymään n. 3 kertaa illassa. Eipä tehnyt ennen tuota 1.6 päivitystä. |
Takuuvarma jäätyminen tulee jos pidätte CNI-kartan (Select-nappula) auki kauemmin (10s+). |
$post_count++;
Jotenkin tuntuu nakkelevan tota jäätymistä aika satunnaisesti. Mulle ei ole tullut vielä yhtään moista. Varsinkaan tolla Tumun kertomalla tavalla. Aika monesti tulee karttaa kateltua aika hartaasti jos on ryhmänjohtajan pestin nakannut kehiin mulle. Tietty tossa voi olla, ettei 10s taikaraja ole vielä ylittynyt. Pitänee testata tässä jossain välissä. |
PSN ID: Ukkosenjumala
Täällä on jäätynyt peli/konsoli kaksi kertaa uusimman päivityksen jälkeen. Kerran Dominationia pelatessa ja seuraavan kerran heti uudelleen peliä käynnistäessä. Ei ole koskaan aiemmin jäätynyt...toivottavasti tulee kohta korjauspäivitystä. |
Joo, mulla on nyt kans hermostumiseen asti jumitellu kentästä riippumatta. |
Tänään, eli 22.6.2010, päivää ennen lisärin julkaisua, onko tiedotettu/odotettavissa pahastikin MAGin sekoilua? |
"Sillä rintamalla missä suomalainen S.V.E.R.-mies seisoi, vihollinen aina lyötiin". - Sergei Maslov
Huoltokatko näin arkisin aamupäivällä. Monesti kokonaan pois käytöstä mutta joskus jotain pelimuotoja pääsee pelaamaan. |
Mikä ihmeen huoltokatkos siellä tänää on? |
Tuntuupa olevan pitkä tämä aamupäivä. Herjaa edelleen "Virhe tietoja ladatessa. Yritä uudelleen painamalla OK." |
"Sillä rintamalla missä suomalainen S.V.E.R.-mies seisoi, vihollinen aina lyötiin". - Sergei Maslov
Nyt on mullekin tullut noita jäätymisiä ja alkaa tosiaan haiskahtaa siltä, että johtuu kartasta. Tai siis jos otat selectin kautta kartan esiin ja tuijottelet tarpeeksi kauan, niin homma hyytyy. Näin kävi viime perjantaina kahdesti. Tumu tuosta taisi joskus mutu-tuntumalla arvailla ajaksi 10 sekuntia, mutta mulla ton kanssa meni paljon pitempää. Olisko lähemänä 30-45s yhdistettynä johonkin komppapäällikön taitoon. Eli karttaa tuijotellut aikansa ja sitten laukaisee liikkeelle esim. Tactical Assets Resetin ja sit se on menoa. |
PSN ID: Ukkosenjumala
Juu, hieman aikaa sitten Zipperin toimesta tuo karttabugi on todettu. Kartassa on muistivuoto joka kaataa koneen noin puolen minuutin jälkeen. |
$post_count++;