Tämä on keskustelu Tekniset ongelmat, MAG Upseerikerho alueella, joka on osa-alue Yhteisö - MAG alueella: Tehdäämpäs tällanen niin pysyy tuo pelikeskustelu toivottavasti hieman luettavampana. Eli kun esim. serverit on alhaalla tai muuten vaan jokin asia ...
Tehdäämpäs tällanen niin pysyy tuo pelikeskustelu toivottavasti hieman luettavampana. |
Last edited by hartzu; 14.03.2010 at 09:47. Syy: lisätty viralliset linkit
PSN: GimbleFIN Online pelit käsittelyssä: Battlefield 3, Uncharted 3, Catan. Pelivideoita.
Nyt noin 10 kertaa yrittänyt liittyä peliin, ihan suoraan jonottamalla ja sitten kaverilistan kautta, mutta aina tulee virheilmoitus "Yhteys pelipalvelimeen katkennut (13:5)" |
Satunnaista pientä probleemaa ollut, mutta teenpä nyt kuitenkin listan niistä. |
Pelaan: Battlefield 3, Skyrim, NHL12
Odotuslistalla: -
Samoja ongelmia mullakin, kuin Eliminaattorilla. Tuohon voisi lisätä vielä sen, että jos grouppina yrittää peliin, niin kun pitäisi siirtyä jonosta alkulobbyyn, niin paiskaa pois. Yleisin on virhe 5:5. Tarkkaan en muista mitä meinaa, mutta noi viitosella alkavat muistaakseni meinaa ongelmia verkkoyhteydessä. |
PSN ID: Ukkosenjumala
No laittelen sitten tähän kanssa noista mun mikki ongelmista. |
Kävi eileettiin tälleen, että nappasin mikin päälle kesken pelin jonka johdosta ohjain meni sekaisin toimien parin sekunnin viiveellä ja pelikelvottoman epätarkasti (ja luonnollisesti nirri pois samantien). Mikki pois päältä ja kaikki toimi taas hyvin. |
Siinä vehkeessä on kyllä todella vähän säätövaraa. Oikeastaan ainoa äänenlaatuun vaikuttava säätö on HQ- eli High Quality -tila, jolloin äänenlaadun pitäisi olla parempi kuin kaikissa muissa BT-headseteissä. HQ-tilan saa tosin käyttöönsä VAIN suorittamalla parituksen USB-kaapelin kautta. |
Nyt on mikki HQ modessa ja olin menossa samaan peliin muiden klaanilaisten kanssa niin jämähti tuohon kentän latausruutuun, legendaarista |
Aamun peleissä kaatui kahdesti, taisipa vielä juuri samalla hetkellä kun ääntä kulki headsetiin. Patchin paikka? |
Eilen oli yhdessä domination pelissä alussa hemmetinmoista lagia. Sen jälkeen tais kaikki muut squadit tippua pelistä paitsi meijän KFS:n viiden porukka vastaan ehkä yksi tai kaksi vihun squadia. Noh, mikäs siinä juoksin räjäyttelemässä vihujen kohteita ja expiä rapisi yli 700 |
Minulla veti eilen jumiin. En nyt ole ihan varma, että missä tilanteessa se tuli, olinko juuri poistumassa ajoneuvosta, respaamassa ajoneuvoon joka tuhottiin vai mitä siinä tapahtui. Kuitenkin lopputulema oli se, että olin tavallaan siinä tilassa missä odotetaan spawnausta, mutta en pystynyt vaihtamaan kittiä, en spawnipaikkaa eikä koko sitä palkkia alareunassa missä ne vaihtoehdot ovat, ollut näkyvissä. Sen sijaan näkyvissä oli tähtäin, ampumaan en kuitenkaan pystynyt enkä liikkumaan. Ilmeisesti muut eivät myöskään kuulleet minua, kun yritin heille huudella. Valikon itsemurha ei toiminut, joten ainut vaihtoehto oli poistua pelistä ja sitten liittyä takaisin klaanilistan avulla. |
No jatkuvasti isohko pingi on ongelmana. Taitaa servut olla melko kaukana kuitenkin. Ei siinä muuta ongelmaa ole, mutta hitboksit näkyy suorastaan katoavan, kun vetää strafea, ainakin lähitaistelussa. |
Juurikin äsken heitti pihalle eikä päästä takas. PSN:ään ei saada yhteyttä sit tuo numero: (9:10) |
Last edited by Rottamopo; 30.01.2010 at 21:51. Syy: väärähäly
Vielä jonain päivänä minulla on aikaa pelata niin paljon, että en ehdi tekemään mitään muuta.
Onko muilla tullut vastaan sitä kranaattibugia? ELi kun heittää kranun, lentää nätissä kaaressa kauas ja kun räjähtää niin kuolee itse ja tulee se kuva että olet räjäyttänyt itsesi. |
Ei kranaatin, mutta RPG:n kanssa. Oisko lagiongelma. Joka kerta kun on kuollut omaan rakettiin, olen siirtynyt jonkin seinän takaa ampumaan kohdetta ja kohta kuollut, kun raketti räjähtää naaman edessä. Varmaan hahmo ollut vielä siellä seinän takana, vaikka kuvitellut olevansa vapaa ampumaan. |
Mun kohalle osui aika outo bugi. Ammuin paria vihollista suunnilleen lipas / vihu. Ihmettelin kun niille ei käynyt mitään ja hetken päästä omassa hudissa vilkkui punainen nolla energiamittarin kohdalla. Pystyin kuitenkin edelleen juoksentelemaan ympäri kenttää ja tarkkailemaan vihollisen liikkeitä, mutta en pystynyt ampumaan tai puukottamaan. Itsemurhakaan ei onnistunut valikon kautta. Noin minuutin kuluttua tuli ilmoitus että joku tappoi minut ja pystyin syntymään uudestaan |
itsellä kans tuo rpg ongelma sattunut muutamankerran. Eli räjähtää päin näköä. Käsittääkseni rpg:n ei pitäisi lähietäisyydeltä edes räjähtää vaan mennä suutariksi. Ja siinä hässäkässä havainnoiden on voinut tulla virhe arviointia, mutta olen mukamas nähnyt rpg-kudin lähtevä kohti apc:tä omasta singostani ja vielä osuvan apc:hen joka on todella kaukana. Mutta apc:n rähähtäessä tulitikuiksi siellä kaukana, tulee kuitti jonka mukaan olen nirhannut itseni. Lisähuomiona se, että apc oli tulossa täysiä päin, eli jos minulla on ollut lagia niin olen nähnyt ajokin myöhässä, mutta osunut kuitenkin ja osuma rekisteröity siinä kohtaa missä apc on oikeiasti ollut, eli nenäni edessä. |
Vielä jonain päivänä minulla on aikaa pelata niin paljon, että en ehdi tekemään mitään muuta.
Tuossakin olen onnistunut. Pari kertaa noussut autoon ja kuollut samontein. Osittain johtuu ajoneuvojen fysiikoista. Jos parkkeeraat rinteeseen, niin se auto valuu hiljalleen alamäkeen. Tuossa sitten on riski jäädä jotenkin kummallisesti renkaan alle samalla kun on autossa. Tähän ainakin nyt on lääkkeeksi tarjolla se, että nousee APC:n tai jeepin kyytiin takaluukun kohdalta. |