Tämä on keskustelu Silloin kun minä olin rintamalla..., MAG Upseerikerho alueella, joka on osa-alue Yhteisö - MAG alueella: Viestin lähetti alunperin Heppux007 Sharkonen, siellä on aina vastus... Jos ei sitä oikeaa vastusta ole niin onhan siellä aina sinä ...
Ettei heppuxilla vaan jääny hampaan koloon |
Ai että tuli oikein vanhat hyvät ajat mieleen... |
Juuri näin Deri! Olen fiilistellyt täällä Valorilla jo viikon verran domia pelaillessa. Vaikka olenkin yksin pelannut ovat fiilikset silti korkealla. |
-_-
Huomenta palstalle |
Pelasin äsken Onnin ja randomien kanssa ravenilla sabon, syr daryan lähetin mappina, ja hyökkäys. Kello pysähty aikaan 18:11. Sveriä vastaan pelin piti olla, mutta lopussa kun katoin tilastot, pelissä ei ollut pelaamassa yhtäkään sveriä. |
Sori Ramtoi, tää ei vielä oo se miun lupaama klippi siitä tiimipelistä. Mut päähän vaan juurtui tää biisi niin pakko oli sen ympärille tehdä klippi. |
loistava pätkä, mutta ketä tuon kivan kipaleen esittää?? se toi kunnon tappotunnelman |
biisinä toimii The Crown - Kill 'em All |
Yksin pelasin, japanilaisten kanssa hallintaa. Bunkkerit tuhoituivat alta kolmen minuutin. Yhteistä kieltä ei tuntunut olevan. Joukkueen johtajan tehtävä tuntui ylitsepääsemättömältä, puolustaminen mahdottomalta. Kirjaimilla joukkue kuitenkin alkoi toimimaan, korjaamaan, parantamaan ja kamppailemaan yhdessä voitosta. |
"That's it man, game over man, game over!"
-Pvt. Hudson