Tämä on keskustelu Silloin kun minä olin rintamalla..., MAG Upseerikerho alueella, joka on osa-alue Yhteisö - MAG alueella: Olipas mahtavat taistelut sveriä vastaan. Kaksi domination voittoa putkeen. Ei ne helpolla tullut, mutta vääntömatsit on parhautta. Hieno viimeinen päivä ...
Olipas mahtavat taistelut sveriä vastaan. Kaksi domination voittoa putkeen. Ei ne helpolla tullut, mutta vääntömatsit on parhautta. Hieno viimeinen päivä ravenilla ja nyt alkaa Valorin riveissä uudet taistelut. |
Respect ja respec. Samaan paikkaan ollaan tulossa jahka viimeiset 9 tasoa on kamppailtu Ravenin riveissä. |
Kannatti olla pitämättä välipäivää MAGista! Klaanilistaa selatessa peliseuran toivossa huomasin, että porukkahan on mennyt samaan matsiin isolla joukolla. Kokeilin sitten joinata mukaan ja sekaporukkaan pääsin, mutta samaan peliin. Rustisen huonoksi onneksi tosin. Tuli kerran hänet teilattua maihin ja nolona sai nostella pystyyn haavotettua taistelutoveria. Mutta niin sai SVER ja Valor kokea KFR -joukkojen mahdin! |
Ei jestas kun jotkut joukkueen johtajat pitäis pystyä äänestään pihalle. Yksi tukki radio liikenteen ihan turhilla kommenteilla ja höpötteli kokoajan. Sitten kun tuli takkiin niin alkoi haukunta. Yhdessä välissä sitten lähdettiin tiimin kanssa vastoin hänen ohjeitaan ja saatiin etulinja kuntoon. Kovasti tuli kiitosta, mutta sitten ratkaisevalla hetkellä kun koko pirun etulinja, mukaanlukien AAA oli pystyssä (tartti vain yhden nohevan KFR-tiimin |
Vielä jonain päivänä minulla on aikaa pelata niin paljon, että en ehdi tekemään mitään muuta.
Eilen tuli suoritettua Ravenilla erikoisin APC:n tuhoaminen ever! Olin korjaamassa porttia kun samaan aikaan näen Valorin APC:n rynnivän tietä pitkin hurjaa vauhtia. Pidin asemani ja jatkoin korjaamista uskoen ehtiväni ennen kuin auto höökii portista läpi. Kuinka ollakaan, portti valmistui täsmälleen samalle sekunnilla kun APC oli ylittämässä sitä... lopputulos - APC hajosi kirjaimellisesti atomeiksi! Kyllä mahtoi matkustajat olla ihmeissään... Pisteitä en kyllä tästä "tuhoamisesta" saanut |
Il Brutto.
Tuo oli kyllä hieno tilanne, itse taisin olla toisella puolella korjaamassa ja pääsin aivan aitiopaikalta ihailemaan pamahdusta. Harmi ettet saanut mitään pojoja, kyllä tuosta olisi jotain pitänyt saada. Siitä pystyi kyllä sanomaan, että APC haihtui savuna ilmaan |
Jenkkien kanssa on uskomattoman upea pelata. Kommunikaatio toimii ja pelaamisessa on jotain järkeä. |
PS3: Rattari
Joo itsekin olen huomannut et Sverin sabo on silloin helppo kun suurin osa tietää mitä tekee ja ei päästä niitä "perus" asemiin ollenkaan eli liian lähelle omaa aloituspaikkaa! Ja parasta on silloin kuin pääsee ryhmän kanssa kiertämään takakautta A kohteelle. Tarvii vain hyvän kurin ja paljon puhetta |
Joo, pelailtiin tuossa eilen KFS porukan kanssa ja pariinkin peliin sattui muiden tiimien KonsoliFIN porukoita. Kyllähän se harmitti mutta toi mukavasti haastetta kun näki entiset S.V.E.R.iläiset vastapuolella ja tietävät kaikki hyvät spotit ennalta. |
"Sillä rintamalla missä suomalainen S.V.E.R.-mies seisoi, vihollinen aina lyötiin". - Sergei Maslov
Jep, ainakin meitä vastaan pelasitte SVER-puolustus sabossa. Hyvää vääntöä oli B:n herruudesta, mutta yllättäen taas toinen platoon ei saanu mitään aikaan |
IzeroDignityI Do it like Pelimiehet tekis!
Taas on aika kiusata teitä illan tapahtumilla. |
Vielä jonain päivänä minulla on aikaa pelata niin paljon, että en ehdi tekemään mitään muuta.
Lievennettiin jäkistappiopeli voitokkailla Raven matseilla. No se oli ajatus. Turpaan tuli niin, että naurattaa! Jos ite pelattiin loistavan hyvin niin sitten muualla pissi. Tai sitten jäätiin ihan jyrän alle. Ei mitään välimuotoja. Eipä ollu terapiaks mutta hauskaa oli! |
Il Brutto.
Jukoliste, nyt on mahtava fiilis! Siis kerrankin löytyi ulkomaalaisia, jotka toimivat tiiminä. |
Pelaan: Battlefield 3, Skyrim, NHL12
Odotuslistalla: -
Joo, itselle käynyt muutaman kerran tuollainen samanlainen niukka voitto. En nyt muista kumpaa vastaan puolustettiin, mutta kuitenkin, palkki oli ihan piri pinnassa(se oli täysi, mutta kai siitä puuttui 0,001mm) 5sec ennen pelin loppua, mutta voitto tuli. Ja kun kerran kun hyökättiin Valoria vastaan niin voitto tuli 10sec ennen loppua. |
[LtK] PS3-pelit: BF3, COD:MW2, GT5, SOCOM: Special Forces, Far Cry 2, PES2011, Orange Box, Mirror's Edge, NHL10, LBP, BF1943, MAG, Dark Souls, F12010
Eilen eteen osui hiukan erikoisempi lähitaistelutilanne SVERin domipuolustuksessa. Kykimme koko public-ryhmä puolustettavan rakennuksen yläkerrassa ikkunoista vihuja suolaten. Puolustus piti hyvin lähes koko matsin, mutta loppuvaiheessa muutaman raavenin porukka vyörytti kranuilla portaita pitkin yläkertaan. Kovassa käsikähmässä kaatui 3 edessäni olevaa sveriläistä ja toinen raaveni, toisen luikkiessa portaikkoon takaisin piiloon hiilaamaan. Kykin lämärin toimintaohjeiden mukaisesti hiukan sivummalla, mutta enintään 10 metrin päässä portaikosta ja räpläsin kiireesti lääkintäpyssyä pois ja rynsesteriä käteen raavenin listimiseksi. |
PS3 nyt: Red Dead Redemption, Uncharted 3: Drake's Deception, GT5 (aina!)
iPhone nyt: Grabatron
Mulle tuli eilen myös pieni sormivirhe, kun oli ohjaamo täynnä käsiä. Bunkkeria puolustaessa tuli jostain syystä räplättyä vahingossa pistooli käteen ja kuinka ollakaan, yhdellä laukauksella päähän, tippui vihollinen jalkojeni juureen voivottelemaan. |
Eilisen myöhäisillan peleissä sattui hassu "läheltä piti" tilanne. Pelinä kaappaus Ravenia vastaan ja voitto oli varmistettu, ja sekuntikello kävi viimeisiään. Juoksin tiellä seinustan vieressä yrityksenä vielä saada se viimeinen tappo kun mutkan takaa kaasutteli paikalle Ravenin auto aikomukseen suorittaa asianmukainen yliajo meikäläisestä. |
"Greenpeace Say Nintendo Eat Dolphins, Kill Pandas For Sport" - Kotaku
Havaintoni voi toki olla väärä, mutta minusta asia tuon myrkyn kanssa menee näin: |