Tämä on keskustelu Silloin kun minä olin rintamalla..., MAG Upseerikerho alueella, joka on osa-alue Yhteisö - MAG alueella: En tiedä konsolifinin yleistä linjausta ketjuille, mutta ajattelin tälläisen laittaa, sillä tuo yleinen keskustelu alkaa täyttymään kiitospuheista ja pienistä rintamatarinoista, ...
En tiedä konsolifinin yleistä linjausta ketjuille, mutta ajattelin tälläisen laittaa, sillä tuo yleinen keskustelu alkaa täyttymään kiitospuheista ja pienistä rintamatarinoista, jota on heitetty. Täällä kun on myös lueskellu niin on muutama runoseppo ja tarinaniskijä, että hyvää matskua on varmasti luvassa. Tänne siis kaikki kirvelevät tappiot ja upeimmat voitot sekä muu fiilistely meille muille jaettavaksi! |
Taas yksi päivä rintamalla takana. Kessu jakaa alaisilleen päivän annoksen viinaa ja tupakkaa. Toiset lirauttavat pienen annoksensa peltiseen kanttiiniin, toiset juovat heti. Ruoka on taas kerran mautonta, mutta se on ravitsevaa ja lämmintä. Tällä kertaa. Jokainen mies halutaan täydessä taistelukunnossa, joten tarjottu muona on tasapainotettu energian, ravinteiden ja vitamiinien suhteen, jotta jokainen jaksaa taas aamulla jatkaa. |
PSN ID: Ukkosenjumala
Lainaan itseäni toisesta ketjusta: |
M-Arkku, herkkää, niin herkkää =D Loistosettiä! |
|
Slay Radio - Go retro!
Eihän se sota oikeasti hauskaa ole. Turhaa tuhlausta kaikilla rintamilla. |
Tulipahan muutama tunti pelattua, kiitokset peliseuralle. Hyvää juttua riitti niin asiasta, kuin sen vierestäkin. |
PSN: Sivuosuma
Tänään oltiin kisaamassa öljytornien herruudesta. No minä olin sitten se ryhmänjohtaja. Ja sieltä kuului isommalta pomolta, että tilaappa sitä tykistöiskua! Johon minä jotta tottakai minä tilaan. Siinä sitä pähkäilin ja ihmettelin ja ystävällisellä avustuksella kommennot sieltä löytyivät. Ongelmaksi muodostui kuitenkin se, että tilanne pisteellä, jonne se piti laittaa, oli jo ohi. Ajattelin, että perkule kyllä tämä nyt käyttöön otetaan ja katsotaan, että miten se toimii, kun on kerran kontrollitkin opeteltu. Noh... |
Vietiin reipashenkisellä KFS-squadilla Valorin sabopuolustus nakkikioskille, veivaamalla suoralla juoksulla aluksi A-alueelta pläntti ja vasta tämän jälkeen siirryttiin omalle puolelle asennuspuuhiin. Sikäläinen puolustus oli ehtinyt edetä jo pitkälle meidän spawniä kohti, kun päästiin yllättämään heidät sivustalta pahat mielessä. Siitä B-haltuun ja nopeasti oltiin jo C:n kimpussa. Porukalla ihan vasemman kautta kallion päältä ylös kaivosrakennuksen kolmanteen kerrokseen ja sieltä plänttäämään pommia. |
Slay Radio - Go retro!
Veteraanimoden myötä tuli käännettyä kelkka Ravenin suuntaan luottavaisin mielin, "eihän ne nyt niin huonoja voi olla kuin mitä kaikki sanoo |
Oliki makia tapaus! |
Joo tuo oli kyllä illan ehdoton highlight ja kyseisen pelin se kuuluisa kulminaatiopiste. Olihan siinä heti 8 ukkelin ylivoima meillä kun rynnittiin A:lle. Tuota taktiikkaa täytyy ehdottomasti käyttää uudelleen jatkossakin. |
Tämä oli tosiaan koomisen näköistä, ihan kuin vanhan kunnon matopeli toiminnassa.Tämä saksalaisten kutsuma blitzkrieg oli kyllä illan kohokohta. Matsi oli alta muutamassa minuutissa tuon hämäys taktiikan johdosta. Hämmennys vihulaisten leirissä on varmasti ollut melkoinen kun kahdeksanpäinen suomi-squad juoksee sumpussa kentää lävitse. |
Foeman [fuu-maan] (Definition of the forgotten God Creature from the ancient times. Abilities include amazing Sex appeal, Kung-Fu and God-like powers.)
Heh, tässähän alkaa jo muinainen sotajermujen muisteloita kerännyt "Kansa Taisteli" jäämään toiseksi |
Slay Radio - Go retro!
No tähän samaan havaintoon tullut. Viittaan noihin itkuihin SVER aseista/mäpeistä. Melojen erot/Mäppien omituisuudet ei vaan ratkaise. Kun vastustajalla löytyy yhtenäinen squadi, vaikka ilman mitään ihme skillejä, niin heti homma vaikeutuu. Kun 8 TTVT (Tavallisin Taidoin Varustettu Tallaaja) pelaaja pelaa yhteen, siinä ei auta vaikka vastassa on pari yli-ihmistä. Saati sitten kun itse söheltää vastaan |
Last edited by hartzu; 05.02.2010 at 11:09. Syy: yhdistetty viestit
Eilen oli illan päätteeksi domipuolustus. Siinä bunkkerin vieressä oli AA ja portti. Toisella puolella naapuribunkkeri. Vääntö oli aivan uskomattoman tiukkaan. Valor painosti niin ettei mitään rajaa. Toweri menetettiin ja bunkkerikin pari kertaa vaan aina se saatiin kuntoon. Monesti oli bunkkerista turretti hajalla mutta eikun luoteja väistellen korjailemaan. Siellä oli aina pari ukkoa työkalujen kanssa säätämässä. |
Tässä oli ihan sairasta mättöä juu. En tajua miten se piti sen verran rankasti tultiin päälle. Vissiin kolme kertaa joutu keskeltä mappia spawnaamaan ku oli bunkkeri paskana. Pahimmillaan siinä oli vieressä juurikun nuo 2 APC:tä, sen listäksi suht lähellä sijainnut helikopteri ampuin sinne meijän bunkkerin suuntaan, ja kovimmillaan mulla oli siinä bunkkerin ympäristössä minimapilla 12 punaista pistettä. Sai hiukan hyppiä pomppia edestakaisin turrettiin ja pois, välillä piti mennä ampumaan liian lähelle päässeitä vihuja kk:lla, välillä taas korjaamaan turrettia ettei posahda kun siellä istuu. |
[FL]ProIndy | www.finnishlions.net |
Nyt: PS3: NHL12, Gran Turismo 5, Uncharted 3 | PC: -
No nyt tyli se historiani ensimmäinen tilaisuus kehua omia toimia. Raven hyökkäsi sverin sabossa ja päätettiin joukkueena juosta keskitunnelista ja sitten koukkaus vasemmalle. Minä sekoilin aluksi ja nousin tunnelista liian aijoissa ja väärälle puolelle. Hetken sekoilun jälkeen tajusin, että meidän piti mennä toiselle puolelle. |
Vielä jonain päivänä minulla on aikaa pelata niin paljon, että en ehdi tekemään mitään muuta.
SVERin kannattaa huomata, että tämä toimii myös toisin päin, etenkin B-asemaa puolustettaessa. Jos vihu on jostain kumman syystä päässyt perustamaan tuliasemat B-eteen (spawnilta katsoen) estäen etenemisen keskeltä, voi puolustajat myös koukata oikealta ratapihaa pitkin vihollisen selustaan. Rautatietunnelia pitkin pääsee myös A:lle, mutta matka on hieman pidempi. |
"Greenpeace Say Nintendo Eat Dolphins, Kill Pandas For Sport" - Kotaku
Olipas matsit tänään. Varsinkin viimeiset keikat, kun pääsi KFS/KFP-sekaporukalla vääntämään. Meinasi pulssi hiukka nousta, kun ihan viimeisessä matsissa ajettiin jryin kanssa Ravenin ajoneuvovarikolle APC:lla etuovesta sisään, siepattiin proto. Taas jryi puikoissa ja minä tykkitornissa. Loistofiilis ja loistava lopetus illalle. |