Tämä on keskustelu Millainen on hyvä ryhmän- tai joukkueenjohtaja?, MAG Upseerikerho alueella, joka on osa-alue Yhteisö - MAG alueella: Olen vasta viime aikoina uskaltautunut enemmän kokeilemaan SL ja PL pestejä vaikka lähes vuosi onkin jo pelattuna. SL:n tehtävien ja ...
Olen vasta viime aikoina uskaltautunut enemmän kokeilemaan SL ja PL pestejä vaikka lähes vuosi onkin jo pelattuna. SL:n tehtävien ja mahdollisuuksien osalta olen kohtuullisesti jo kartalla, mutt PL:n osalta en. |
"Greenpeace Say Nintendo Eat Dolphins, Kill Pandas For Sport" - Kotaku
Älä tuota murehdi. Aivan sama kuka siellä olisi ollut johdossa olisi silti pataan tullut. Aika harvakseen kukaan ehtii (siis yksinpelaava, joka ei klaaniin kuulu) reagoini niin nopeasti tilanteeseen mikä eilen tuli. Siellä oli niin kova klaani vastassa. Ei tuossa pelissä olisi ehtinyt random pelaajia siirtelemään oikeisiin paikkoihin niin nopeasti, että oltaisiin saatu puollustus takaisin pystyyn. |
-_-
Joo itelle alkaa tuo PL rooli vähä paremmin jo sujua joten tässä mitä olen oppinu. |
Oicin iskuthan ovat samat olitpa puolustuksessa eli hyökkäyksessä. Ainut ero on että |
Jatkuu edelliseen... |