Tämä on keskustelu Millainen on hyvä ryhmän- tai joukkueenjohtaja?, MAG Upseerikerho alueella, joka on osa-alue Yhteisö - MAG alueella: Tällaisen aiheen ajattelin avata, äskeiset pelit olivat niin kaukana tiimipelistä. Ihme kyllä kaikki olivat KFS:n jäseniä. 1) Headset on lähes ...
Tällaisen aiheen ajattelin avata, äskeiset pelit olivat niin kaukana tiimipelistä. Ihme kyllä kaikki olivat KFS:n jäseniä. |
Pelaan: Battlefield 3, Skyrim, NHL12
Odotuslistalla: -
En ole itse testannut, mutta mielestäni pelin alussa olisi tärkeää morjestaa ylempiä upseereita ja ylempien alempia. |
Vielä jonain päivänä minulla on aikaa pelata niin paljon, että en ehdi tekemään mitään muuta.
Puhutaanko nyt ryhmän jäsenestä vai johtajasta? |
Pelit pölyyntymässä: R&C ToD ja QfB, MotorStorm KZ2, CoD4, UT3, R2 | Ahkerassa käytössä: Uncharted 2, Dawn of War 2, L4D (PC) Suosittelen: InFamous, LBP, MGS4, SOCOM:C
Frans Mäyrä: Kirja on peliäkin vaarallisempi
Itse saan pelistä enemmän hupia irti, kun lisään siihen vähän vakavuusmomenttia. Loppupeleissä olen se etulinjan rynnijä, jolla on aina hemmetin paljon tappoja ja kuolemia, enkä pelaa niin taktisesti, mutta heti jos olen ryhmänjohtajana, niin meininki muuttuu täysin. Rivisotilaana juoksen aina silmittömästi ja parannan / herätän muita henkiin, vaikka itsesuojeluvaisto kehottaa juoksemaan nurkan taakse ja nostamaan energiatasoa paremmaksi kuin se 10 jäljellä olevaa hassua pinnaa. |
Diktaattorimainen johtaminen tulehduttaa ainakin itselläni fiilistä tällaisessä harrastelija skenessä. En tosin voi puhua muiden puolesta mutta itse en pelaa peliä suorittaakseni vaan lähinnä hyvän fiiliksen perässä. Liian vakavasti asemansa/pelin ottava dominantti on enemmänkin turhake kuin hyödyke. Rennolla meiningillä pääsee pitkälle, pelaamisen pitää olla hauskaa, ei hampaiden kiristämistä. En nyt tarkoita ettäkö vakavuus olisi kielletty mutta tällainen harrastelija yhteisö tuskin koostuu kiven kovista klaani klopeista. |
Foeman [fuu-maan] (Definition of the forgotten God Creature from the ancient times. Abilities include amazing Sex appeal, Kung-Fu and God-like powers.)
2. Mun mielestä pitäisi olla oletettua että kaikki kuuntelee, ja ainakin joka ainoassa pelissä jonka olen pelannut KFS-ryhmässä niin kaikki on sitä tehnyt, johtajasta riippumatta. Olipa sitten itsellä mikki tai ei, aina voi kuunnella. Ryhmänä saadaan enemmän aikaiseksi. |
Last edited by ProIndy; 03.02.2010 at 11:07. Syy: typot
[FL]ProIndy | www.finnishlions.net |
Nyt: PS3: NHL12, Gran Turismo 5, Uncharted 3 | PC: -
Yksi ongelma mihin olen törmännyt noissa isompien muotojen (kaappaus & hallinta) korkeamman portaan johtohommissa on se että on melko vaikeaa tietää mikä squadi on missäkin. Joukkueenjohtajana joskus tekisi mieli pyytää apua viereiseltä squadilta, mutta mapilla ei ole mitään merkintää tyyliin iso "B" sinisen ympyrän sisällä merkkaamassa missä bravo joukkueen ryhmänjohtaja on, jotta tietäisi vieressä olevan squadin nimikkeen. Tän jos korjaisivat niin toi johtaminenkin helpottuisi. |
Itse painotan ehdottomasti tiimikommunikointia. Jos kommunikointi sujuu kaikkien kesken niin aika sama kuka siellä on alikessuna, koska pelataan tiimille. Itse olen luonteeltani vähän suulaampi kaveri ja tilanteen tai ryhmän mukaan tiedän kuinka paljon tarvitsee antaa neuvoja tai ohjeistaa kaveria. Jos on asiansa osaava, annan tottakai tilaa hänen ratkaisuilleen, mutta hyvin usein näkemys on täysin sama kuin itselläni siinä tilanteessa. |
---------------------
Hae Ubuntu Linux!
2. No se johtuukin siitä että KFS puolella on jatkuvasti ainakin yksi ryhmällinen pelaajia pelaamassa jonka vuoksi tuo onnistuu kun taas KFR puolella hyvä jos saat edes puoli ryhmää kasaan ja yritä sitten joidenkin kuuntelemattomien ulkomaalaisten kanssa pelata. |
Pelit pölyyntymässä: R&C ToD ja QfB, MotorStorm KZ2, CoD4, UT3, R2 | Ahkerassa käytössä: Uncharted 2, Dawn of War 2, L4D (PC) Suosittelen: InFamous, LBP, MGS4, SOCOM:C
Frans Mäyrä: Kirja on peliäkin vaarallisempi
Yksi varmasti toimiva taktiikka kyseisissä bunkkerien muodostamassa pullonkaulassa on tuhota ensin pullonkaulan bunkkerien tornit kaukaa raketeilla ja sitten PL+OIC ajaa APC:llä sisään ja antaa oman väen spawnata lähelle bunkkereita. En ole vielä kertaakaan nähnyt kyseistä tapahtuvan vaikka muutamat ovatkin tehneet peliä vaikeaksi tuhoamalla yksittäisiä torneja raketeilla. |
Olithan kanssani, kun tänään tilasin tykistökeskitylsen ja se meni hupsankeikkaa omien niskaan? |
GameSpot Forums - MAG - A guide to being a leader |
Vielä jonain päivänä minulla on aikaa pelata niin paljon, että en ehdi tekemään mitään muuta.
Loistava kirjoitus! |
Totta, etenkin hieman vieraammissa kartta-alueissa tulee joskus eksyttyä jollei koko ajan seuraa missä muu porukka liikkuu. Ja jollei selvää reittiä ole merkitty hajaantuu joukko joka tapauksessa muutenkin hieman eri reiteille vaikka kohde sama onkin, ja se tietysti helpottaa matkalla olevien vihujen elämää. |
"Greenpeace Say Nintendo Eat Dolphins, Kill Pandas For Sport" - Kotaku
Eilen testailin ekaa kertaa ryhmänjohtajan virkaa. Aika vikkelään sai muutella objekteja kun oma ryhmä oli korjaus hommissa tehokas. |
Last edited by Rottamopo; 05.02.2010 at 12:12. Syy: typo
|
Jatketaan vielä kun vauhtiin päästiin... |
Heh, töissä on tylsää kun odottelee kotiinpääsyä, joten lisätäänpä vielä pari vinkkiä (olishan ne heti voinut kirjoittaa samaankin viestiinkin |
Hyvää settiä Jarnol. Ja kiitokset selventävästä vastauksesta. |
Mahtavia kommentteja! Sen verran lisäisin vielä edellisiin jota osa olikin jo painottanut että kun meillä on ne headsetit niin käytetään niitä oikeesti! Nytkin pelatessa tulee kunnolla infoo siitä missä on vihollisia puolustettaessa ja hyökätessä, mutta miettikää kun ootte bleedaamassa jossakin ja näette esim sinne vihun spawn paikalle niin tostaku infoo SL:ää se tilaa sinne ylläriä ilmasta ja avot! Samalla oma ryhmä on kunnossa ja taistelemassa. Tuo vain esimerkkinä eli ryhmän välillä saa olla sitä keskustelua mielestäni koko ajan ja tietenkin meiningillä pilkettä silmäkulmaan!! |